ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 BIIIFIIIILLL..ehh...BIIIIRRIIILLL!!! -_* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 B|Real: Korleis er det eigentleg i forcen? Er det noko gøy eller er alt berre ræva? Det er artig ja, men i dag har jeg bare hatt en ræva dag og alle har slike dager uansett hvor de er..shit happens Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ah, get it. Hatt en ganske ræva dag eg også, sit berre og deppar. Virkar som at heile forumet har det jævlig i det, ihvertfall etter eg har lest deppe-tråden. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jupp...dritt dag her også... Ble mer deppa av 3 øl også. Så lurer på om jeg legger meg? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Drittdag her også. Endret 8. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har det jævlig hverdag men har lært meg å leve med det. Er nesten blitt vant til det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ah, get it.Hatt en ganske ræva dag eg også, sit berre og deppar. Virkar som at heile forumet har det jævlig i det, ihvertfall etter eg har lest deppe-tråden. Vi klager fordi vi har det for bra... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 SnowDOG_, vel, sånn har jeg egentlig hatt det i tre år også. Som du sier, man lærer seg å leve litt med det. Men noen dager er verre enn andre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg misunner deg "snowdog" For og være helt ærlig er jeg vandt til at livet går ganske greit...men dette året har vært en ustabil opplevelse... :S Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Har mine svarte dager/uker eg og. Hadde for noen uker siden men ingen la merke til det. Lukker meg helt når det skjer. Postet jo ikke på forumet i over en uke eller noe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg misunner deg "snowdog"For og være helt ærlig er jeg vandt til at livet går ganske greit...men dette året har vært en ustabil opplevelse... :S Det at dama slo opp osv? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Det at dama slo opp osv? Det også... *ikke tenke på det* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 *ikke få haddis til å tenke på det* Jeg kjeder meg, blæh. Noen som vil spille biljard med meg over msn? Legg meg til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg legger meg. God natt folkens =) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 God natt b-real. Better luck next time. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 *ikke få haddis til å tenke på det* Jeg kjeder meg, blæh. Noen som vil spille biljard med meg over msn? Legg meg til. Jeg kan knuse deg i bondesjakk. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg legger meg også nuh. Kosemoseoverdoseienplastikkpose. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Okay, natta til deg også Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 God natt ahpadt, sleep tight, and don't let the ballcrabs bite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg