Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ræva dag altså.

Først stå opp og skal ha oppkjøring. Så vente i 2 timer på oppkjøringa.

Så tar jeg teorien på nytt og fikk 2 mere feil en tillat, hadde 1 feil for mye i går :mad:

 

Så er det buss tilbake til leiren, der selvsagt samme dama har glemt det fans ID-kortet sitt og hun må ut og knote i en halvtime før hun får lov til å slippe inn, og vi må sitte i bussen og vente og fikk ikke lov til å gå ut av bussen av en eller annen IDIOTISK grunn.

 

Så når jeg kommer på kasserna så finner jeg ut at de som ikke var på kurs egentlig skulle ha hatt 3000m som FYFO (Fysisk Fostring) nå på fredagen. Men det var ingen befal med så ganske mange fant ut at "hey, la oss stikke til kasserna og gjøre ingenting...yeh..god Ide!", og dette fikk selvsagt troppsbefalet mitt vite etterpå, så nå er det bestemt at i stede for at vi skal ha permvask hver fredag, så skal vi ha 3000m i hinderløype med våpen, GRU og F1...JÆVLIG koselig altså..

 

Og så drar jeg etter å ha ventet i evigheter på Eriksen som somler no sykt..

Så kommer jeg til Evenes flyplass for å vente på bussen. Så er flyet fra Oslo forsinket og jeg blir ventende en 3 jævla timer på det satans flyet.

Så da jeg endelig kom så har jeg bare fått sett dama i 30min før hun måtte dra. Jævlig koselig jah..

 

Dog, hjalp litt på å cære sammen med madammen, men forsatt, en sugen dag :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...