Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Llpr 2.5 kilometer i dag på 12 minutt....*vondt*

HAHA.. Ei jente i klassen løp 3km på 11 min. Og det var oppoverbakker og :p

Jeg løper 3,5 km på 14.25. Jeg er en flink jente. :w00t:

 

Uhm... Hjemme alene til to i natt. Kjæresten skal kjøpe to sixpack med Tuborg, potetgull med dip og jeg skal lage middag. Jeg har også leid tre DVD-er. Blir DIGG.

Skjønner ikke hva du skal med filmene :p

Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre at hun var jente Natrium? Mener du at jenter er svakere enn gutter?

Ja.

Selvfølgelig er vi svakere enn gutter. Kom det som et sjokk?

 

:shrug:

 

Er en grunn til at det er forskjellige krav i gym, da...emptyhead :p

Pøh.

Jeg fikk bank flere ganger på barneskolen av jenter. På barneskolen var ikke alle disse normene om at jenter er så svake innprintet i huene på alle.

Tror at ei veltrent jente kan være like sterk/rask/whatever som en veltrent gutt.

Men slik er det jo ikke fordi jenter skal være svake og ha på sminke og gå med rosa bukser.

:roll:

 

(Ja er klar over at vi er fysisk annerledes, men vi er da faen ikke så forskjellige!)

Lenke til kommentar
Pffft! Ungdommer nå til dags altså.  :nei: I min tid var gymmen noen av de gøyeste selvom eg hatet å dusje med andre og turte derfor 10min in dusjen før alle andre.  :blush:

 

Edit: Dante Thomas - Miss California.mp3  :love: *minner*

Jeg tror det er ingen gutter som liker å dusje i en fellesdusjen. Unntatt de "spesielle" da, men de snakker vi ikke om. ;)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Haha, du fikk bank av en jente! :tease:

:lol:

 

@Dikky: Du tar grundig feil når du sier at "ei veltrent jente kan være like sterk/rask/whatever som en veltrent gutt". Det er dessverre ønsketenking. Dette viser jo seg under OL, for å ta et eksempel, det er ikke mange (om noen) sporter damene gjør det bedre på enn mennene. Det er bare slik vi er lagd, fysiologisk sett. Slik er det, og vil det alltid være, men det betyr ikke at jenter ikke kan være flink i idrett, for det er veldig mange. :cool:

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...