Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Måtte du rydde? :laugh: Det er bare jeg som er hjemme nå, så ja? *EDIT: Jeg er praktisk. Du er mammadalt som får alt servert på fat. Er du alene hjemme, og RYDDER!? Femiklatt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er du alene hjemme, og RYDDER!? Femiklatt. Jeg er ikke glad i å få kjeft fordi jeg ikke gjør det. En dag må lille dakars Fredrik også vaske opp. Blir stor overgang det, gutten min. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har en mor med ryddemani, vet alt om rydding. Er ikke noe spesiellt flink fordet. :--p Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva har det med saken å gjøre at hun var jente Natrium? Mener du at jenter er svakere enn gutter? Nope. Men det var den eneste personen som jeg husket tiden til. Å jeg kunne ikke ta fram min tid, for den slo Haddis. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har en mor med ryddemani, vet alt om rydding. Er ikke noe spesiellt flink fordet. :--p Derja. Innrømte det også. Goooood boooy.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Du hadde jente i bold da. ahpadt, desverre, ja. Machogutten himself innrømte at han egentlig er en jentegutt. Endret 8. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 ahpadt, desverre, ja. Machogutten himself innrømte at han egentlig er en jentegutt. Gjorde jeg? Fortell! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Du hadde jente i bold da. Ja.. Kanskje jeg skal fjerne det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 D-UH! Det er jo meg som er machogutten himself. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 D-UH! Det er jo meg som er machogutten himself. Kjerringen sjølv = deg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Llpr 2.5 kilometer i dag på 12 minutt....*vondt* HAHA.. Ei jente i klassen løp 3km på 11 min. Og det var oppoverbakker og Jeg løper 3,5 km på 14.25. Jeg er en flink jente. Uhm... Hjemme alene til to i natt. Kjæresten skal kjøpe to sixpack med Tuborg, potetgull med dip og jeg skal lage middag. Jeg har også leid tre DVD-er. Blir DIGG. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva har det med saken å gjøre at hun var jente Natrium? Mener du at jenter er svakere enn gutter? Ja. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva har det med saken å gjøre at hun var jente Natrium? Mener du at jenter er svakere enn gutter? Ja. Selvfølgelig er vi svakere enn gutter. Kom det som et sjokk? Er en grunn til at det er forskjellige krav i gym, da...emptyhead Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Selvfølgelig er vi svakere enn gutter. Kom det som et sjokk? Det betyr ikke at dere må ha lavere krav i løping også. Det irriterer meg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Selvfølgelig er vi svakere enn gutter. Kom det som et sjokk? Det betyr ikke at dere må ha lavere krav i løping også. Det irriterer meg. Seff må vi det. Noen av oss jenter har noe som kalles pupper. De er tunge Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva har det med saken å gjøre at hun var jente Natrium? Mener du at jenter er svakere enn gutter? Ja. Selvfølgelig er vi svakere enn gutter. Kom det som et sjokk? Jeg bare svarte på det teite spørsmålet hans/hennes. Er en grunn til at det er forskjellige krav i gym, da...emptyhead Slemming! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Var ikke ment til deg, da. Litt jentete quoting av meg. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Selvfølgelig er vi svakere enn gutter. Kom det som et sjokk? Det betyr ikke at dere må ha lavere krav i løping også. Det irriterer meg. Seff må vi det. Noen av oss jenter har noe som kalles pupper. De er tunge Det er også noe som kalles for penis. Vet ikke hvordan det er med de andre guttene sine, men min er tung den! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Også alle disse armmusklene osv... Hei Thea! *Kosepå* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg