Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God aften dudes and dudettes!

Bah, jeg vil ha MER snø! Er såååå klar for snowboard nå.. HalTan: -VELDIG- godt tips til øko/it timene dine.. Stikk inn på web-tv(blender) på nrk.no/underholdning.. Trenger vel rundt 500kb/s minst for å få det helt glatt, men det har dere vel på skolen? Noe av det jeg gjør når jeg kjeder meg på jobb.. Ser på gamle åpen post episoder :mrgreen: (og lillelørdag!)

Er übersmooth! Har du ikke lyd kan du se på fine biler i autofil :mrgreen:

Fant en sånn infrarød sak man kan koble til pc, så hvis jeg har griseflaks så skal jeg se om jeg får kontakt med mobilen :woot:

Lenke til kommentar

Hehe, da får du jo en god erfaring som en "pappa" da ;)

ikke så dum den jobben der igrunn da, er vlel ikke altfor slittsomt, selv om grining kan være psykisk slittsomt noen ganger :green: Hadde ikke gjort meg noe å hatt en slik jobb en liten stund hvertfall, men jeg kunne ikke tenkt meg det resten av livet dog...

Lenke til kommentar

*høre på avril lavigne å skrive om TENNER*

det er ekkelt å høre hvordan man får hull, da skjønner man at man har driti seg LITT ut de par siste åra :D

- "

Hvorfor får man hull?

Mange lurer nok på hvorfor man får hull, hvis man vet hvorfor, er det lettere å unngå det.

I munnhulen er det store mengder med bakterieflora. En del av disse bakteriene sitter på tannoverflaten og produserer en syre hvis de får nok tilgang på karbohydrater, som sukker. Syren er sterk nok til å etse på tannens emalje og et hull blir dermed resultatet. Men om du får hull eller ikke avgjøres av flere faktorer, tilgangen på sukker, frekvensen av sukkerinntaket, om man pusser tennene og spyttets kvalitet siden spyttet inneholder en funksjon som nøytraliserer. Spis mindre sukker, mindre hull :) " -

kos dokke med colan ikveld!

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Fy fan. Som jeg fortalte i går, så skulket nesten hele klassen de tre timene i går, og den eneste som ikke har med melding fra kjære pusemams var meg. Så JEG endte opp med anm. til hele klassen... Sosseklumpene satt visst for trygt i armkroken til mor. SOM JEG TRODDE. :thumbdown:

Uansett, har hatt spess feiring av eid, eller har prøvd. Spist sånn syk pakistansk mat (smakte av en kompis). Huffamei, drakk vel en liter vann senere. Også har jeg trent heftig mye (5 timer i dag).

Nå tenkte jeg å spise litt og ringe skjerfegutten :w00t:

Uansett, jeg digger smilefjesene. De er nå mer femi, og mer tilpasset den kvinnelige delen av forumet :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...