SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Weee vant ghostface CD! Får vel hente den i byn imorgen hos BT. Er ikke store greiene men bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er det noen her som har lest ALLE sidene? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har ikke det. Men hvor lenge kan man bli utestengt herfra? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er det noen her som har lest ALLE sidene? Vet i hvert fall om meg, snowdog, b|real og sikkert noen flere... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Man kan nok bli utestengt for alltid .... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har lest alle sidene, og jeg ble utestengt i 3mnd, men har hørt om folk som er utestengt til sånn 2028 osv. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har ikke det. Men hvor lenge kan man bli utestengt herfra? Til 2065 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Natrium: WHINE! Jeg har spist pizza, orker aldri noe særlig av hjemmelaget, den gjør noe sånn at jeg blir mett fort. :-( FÅFÅÅFFÅFÅ!!! *trykke i seg siste rester* au! *fornøyd siden alt er borte og ahpadt ikke fikk no* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Er det noen her som har lest ALLE sidene? Vet i hvert fall om meg, snowdog, b|real og sikkert noen flere... HalTan har også vært med så og si hele tiden. Ser at han av og til leser her Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Natrium: WHINE! Jeg har spist pizza, orker aldri noe særlig av hjemmelaget, den gjør noe sånn at jeg blir mett fort. :-( FÅFÅÅFFÅFÅ!!! *trykke i seg siste rester* au! *fornøyd siden alt er borte og ahpadt ikke fikk no* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Llpr 2.5 kilometer i dag på 12 minutt....*vondt* Nu skal jeg stappe i meg taco...noen som misunner meg? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Akkurat frisk Mumle mumle Gleder meg "Sykt mye" til JEG kan skrive det samme hehe Legger meg og sover meg frisk *Natta tøser * Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Llpr 2.5 kilometer i dag på 12 minutt....*vondt*Nu skal jeg stappe i meg taco...noen som misunner meg? Det var da ikke så fort, var det vel? Dårlig kondis? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Llpr 2.5 kilometer i dag på 12 minutt....*vondt*Nu skal jeg stappe i meg taco...noen som misunner meg? Neh, taco sucks. Spis opp alt selv (før ahpadt vil ha) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Llpr 2.5 kilometer i dag på 12 minutt....*vondt*Nu skal jeg stappe i meg taco...noen som misunner meg? Neh, taco sucks. Spis opp alt selv (før ahpadt vil ha) Jeg har lagd meg middag allerede. Lagd, spist og ryddet opp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Måtte du rydde? :laugh: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Måtte du rydde? :laugh: Det er bare jeg som er hjemme nå, så ja? *EDIT: Jeg er praktisk. Du er mammadalt som får alt servert på fat. Endret 8. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) Llpr 2.5 kilometer i dag på 12 minutt....*vondt* HAHA.. Ei jente i klassen løp 3km på 11 min. Og det var oppoverbakker og Nu skal jeg stappe i meg taco...noen som misunner meg? Ikke jeg. Skal spise taco om fem min selv Smekk meg hvis jeg er frekk. Men er både hyper og In love Endret 8. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hva har det med saken å gjøre at hun var jente Natrium? Mener du at jenter er svakere enn gutter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg