Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Ja da var nok en skole uke over. Høstferie neste *se ned på alle som ikke har høstferie nå* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 *er så elite at han ike kan bli sett ned på* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jg hevr mg ovr dre dah så u kn ik se nd på mg hehe!!!!! OWND Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jg hevr mg ovr dre dah så u kn ik se nd på mg hehe!!!!! OWND Jeg kan også russisk Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hadde fagdag i bokmål idag, dreit med skikkelig ut. Skrev en norrøn saga da jeg skulle skrive en moderne saga med virkemidler fra de norrønne sagaene. Måtte skrive en stil på nytt da det ikke var sånn veldig mye tid igjen. Stress ass Også ble saga nummer to _skikkelig_ dårlig.. EID! Må lese oppgaven da di tøs. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hadde fagdag i bokmål idag, dreit med skikkelig ut. Skrev en norrøn saga da jeg skulle skrive en moderne saga med virkemidler fra de norrønne sagaene. Måtte skrive en stil på nytt da det ikke var sånn veldig mye tid igjen. Stress ass Også ble saga nummer to _skikkelig_ dårlig.. EID! Må lese oppgaven da di tøs. tøs!? den var jo hyggelig.... *wee, høstferie!* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hadde fagdag i bokmål idag, dreit med skikkelig ut. Skrev en norrøn saga da jeg skulle skrive en moderne saga med virkemidler fra de norrønne sagaene. Måtte skrive en stil på nytt da det ikke var sånn veldig mye tid igjen. Stress ass Også ble saga nummer to _skikkelig_ dårlig.. EID! Må lese oppgaven da di tøs. tøs!? den var jo hyggelig.... *wee, høstferie!* LoL hyggelig sakt.. hehe Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 tøstøstøstøstøstøstøstøstøstøstøsTØØØØØØStøstøstøstøstøstøstøstøstøs Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) auu.. skar meg på noen skrpe metall kanter. Resultatet. 3 cm langt kutt. Noen som vil ha bilder? Endret 8. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Natrium: WHINE! Jeg har spist pizza, orker aldri noe særlig av hjemmelaget, den gjør noe sånn at jeg blir mett fort. :-( Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Natrium: WHINE! Det gjorde faktisk litt vondt Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Urk, så jævlig forkjølt Hurra for at vi er i år 2004 og enda ikke har noe mot forkjølelse, verdens mest vanlige sykdom. Det er egerntlig ganske utrolig. Må gå og få meg et stikk i armen, kanskje de sprøyte tingene som motvirker noen varianter virker litt. *Drikke 1g svensk Friggs C-vitamin brusetablett ting* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 det er høst og det er kalt .. ah .. har hatt sånn delvis tett nese i lang tid nå Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Natrium: WHINE! Jeg har spist pizza, orker aldri noe særlig av hjemmelaget, den gjør noe sånn at jeg blir mett fort. :-( FÅFÅÅFFÅFÅ!!! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 EID! Må lese oppgaven da di tøs. Tøs sjæl Og tøs til alle andre tøser Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 EID! Må lese oppgaven da di tøs. Tøs sjæl Og tøs til alle andre tøser Tar det som et kompliment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg