Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde fagdag i bokmål idag, dreit med skikkelig ut. Skrev en norrøn saga da jeg skulle skrive en moderne saga med virkemidler fra de norrønne sagaene. Måtte skrive en stil på nytt da det ikke var sånn veldig mye tid igjen. Stress ass :( Også ble saga nummer to _skikkelig_ dårlig..

EID!

 

Må lese oppgaven da di tøs.

Lenke til kommentar
Hadde fagdag i bokmål idag, dreit med skikkelig ut. Skrev en norrøn saga da jeg skulle skrive en moderne saga med virkemidler fra de norrønne sagaene. Måtte skrive en stil på nytt da det ikke var sånn veldig mye tid igjen. Stress ass :( Også ble saga nummer to _skikkelig_ dårlig..

EID!

 

Må lese oppgaven da di tøs.

tøs!? den var jo hyggelig....

 

*wee, høstferie!*

Lenke til kommentar
Hadde fagdag i bokmål idag, dreit med skikkelig ut. Skrev en norrøn saga da jeg skulle skrive en moderne saga med virkemidler fra de norrønne sagaene. Måtte skrive en stil på nytt da det ikke var sånn veldig mye tid igjen. Stress ass :( Også ble saga nummer to _skikkelig_ dårlig..

EID!

 

Må lese oppgaven da di tøs.

tøs!? den var jo hyggelig....

 

*wee, høstferie!*

LoL :p hyggelig sakt.. hehe

Lenke til kommentar

Urk, så jævlig forkjølt :(

Hurra for at vi er i år 2004 og enda ikke har noe mot forkjølelse, verdens mest vanlige sykdom. Det er egerntlig ganske utrolig.

 

Må gå og få meg et stikk i armen, kanskje de sprøyte tingene som motvirker noen varianter virker litt. *Drikke 1g svensk Friggs C-vitamin brusetablett ting*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...