rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kameraten som jeg mekka PC til har problemer med å installere Windows. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er det hack varisjon? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hehe... men dersom han kjører s-ata disker må han ha drivere... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg er ikke helt n00b da vettu. Han har en vanlig IDE-disk. RAMen er super, har testa den selv. Det er sikkert fordi det er en gammel XP-cd med masse riper Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Hvaslags spec? Med min Albatron k8x800 proII måtte man flashe biosen før den virket... og det er mange som har hatt det samme problemet på forumet til albatron... EDIT: Gjetteing i løse lufta... EDIT2: Hvorfor ikke lage en egen tråd om det... det er kanskje ikke alle her som er SÅ innterisert i data i SO tråden! Endret 7. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 «00:43:11» {Mort`KEWK} det står kan ikke kopiere xasafa faå fila... «00:43:32» {Mort`KEWK} så kan man velge om du vil fortsete eller prøve og kopiere på nytt Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå må vi ikke glemme grunnen til at tråden heter "SO" (Siste Ordet): Siste ordet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå må vi ikke glemme grunnen til at tråden heter "SO" (Siste Ordet): Siste ordet. Tror ikke det var sånn man skulle gjøre.. Tenk hvis alle bare skrev her for å få det siste ordet. Da ville det bli mange sider med "Siste ordet"... sant? (Btw; nå har jeg det siste ordet) :!: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå må vi ikke glemme grunnen til at tråden heter "SO" (Siste Ordet): Siste ordet. Tror ikke det var sånn man skulle gjøre.. Tenk hvis alle bare skrev her for å få det siste ordet. Da ville det bli mange sider med "Siste ordet"... sant? (Btw; nå har jeg det siste ordet) :!: Det vet jeg, men jeg skrev "siste ordet" av uvisst grunn.. Dette er siste ordet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 HERREGUD! PLZ!? Jeg må legge meg snart, har blitt noen sene kvelder denne uka. Kanskje få til en normal rytme. Kjenner jeg meg selv så sitter jeg vel fortsatt her om en time eller mer. Æsj Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 lurer på hvilken moderator som faktisk kommer til å si det siste ordet Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Setter meg ned og ser The Ladykillers jeg nå. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Sitter å vurderer å legge meg nå... Vet ikke helt om jeg gidder å dra på jobb i morgen... Hvem er for og imot at jeg skal på jobb i morgen? Raise hands! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Setter meg ned og ser The Ladykillers jeg nå. En bra film men den verjonen eg hadde var hakkete. Nei eg går og ser noe dritt på tv sånn at eg nesten sovner så legger eg meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 CaZper, du skal på jobb, ta ansvar og tjene pæng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg