x871kx6167ss7 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Proud member of Forbund For Vanilla Coke Elskere™. Hvordan blir man medlem der? EDIT: Badloser har ikke noe "levende" avatar! *erte*... Vet noen om han fikk advarsel? Endret 7. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Man legger den linjen til i sin egen signatur, etter at man har kysset føttene til ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Man legger den linjen til i sin egen signatur, etter at man har kysset føttene til ahpadt Natta folks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 *kosepå høstferie* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 *kosepå høstferie* Hehe, høstferie er fine saker ja... Men jeg legger meg likevel, er jo tross alt fredag i morgen. Natta! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) edit: den var litt slem kanskje Endret 7. oktober 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Pokker! Har windows xp igjeN! Men hater disse regionale instillingene! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har altid lurt på hvorfor man har forskjellige datoer for høstferien i forhold til hvor man bor i landet.... Det er jo ikke noe positivt med det! Oslolan f.eks. Det var i høstferien, men ikke for andre... Og familie som bor i andre enden av landet... jaja! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 *Snip* kan du komme deg på msn å sende meg den nye avataren min?!?! Håper ikke du er sint og vil ta meg, men jge beklager sterkt forsinkelsen av din nye avatar. Har vært som beskrevet "opptatt" jaja... her er den ihvertfall. La meg presentere supremeX sin nye avatar, en simpel photoshop ting. Skal se ut som ett PCB. med X og supreme. (Merk dere det "skjulte" bildet fra The creator i X'en. ) avataren slettes fra burnpad serveren den ligger på når du har henta den. lagre den selv liksom. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Ingen ting går Endret 7. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Fy faen som de undersøkelsene suger! Det sier jo ingenting om hvor avhengig man er. Jeg er AVHENGIG av winamp, men jeg gir da lang fløyte i skins, forum og slikt. Blæh! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har altid lurt på hvorfor man har forskjellige datoer for høstferien i forhold til hvor man bor i landet.... Det er jo ikke noe positivt med det! Oslolan f.eks. Det var i høstferien, men ikke for andre... Og familie som bor i andre enden av landet... jaja! Noe sier meg at når navnet heter "OsloLAN", så forholder de seg til ferietider i hovedstaden, og ikke når Kautokeino har ferie. Logikk er noe dritt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Min nye avatar er flott! Takk, Mac-Gyver!! *ta i hånden* Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Da har jeg spilt CS:S for første gang. Åh så rått og artig og tøft osv. det er. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Faen så mange idioter det er på forumet... Måtte bare få det ut. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det har jeg ikke sagt at jeg ikke er Men det er så mange andre, og det er de jeg ikke liker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Faen så mange idioter det er på forumet... Måtte bare få det ut. Så så *kose på og ta lommeboken i samme slengen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg