Pels Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 en av disse tordagene som jeg hater.. regn og slepe med den skabbete gymbaggen .. hadde extrem oppvarming (lærern bare : oppvarming er bra . ) og utholdenhetstest .. var helt utslitt etter gymtimen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvilken teori prøve? Lappen på en sånn en. Er registrert som en minibuss så må ha teori for minibuss og oppkjøring. Oppkjøringa tar jeg i morra.. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Fin gammel MB med 55 gamp Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan bare spille CS:Source i dag. HL2 kan lastes ned, men ikke spilles... må man betale for å spille CS:S idag? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvilken teori prøve? Lappen på en sånn en. Er registrert som en minibuss så må ha teori for minibuss og oppkjøring. Oppkjøringa tar jeg i morra.. Sånn? En sånn kanskje? DENNE DA? Sånn? Denna? *gi opp* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 denne kansje? Jeg skulle bare tulle litt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja, du kan jammen spøke og lage le! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har hørt et rykte om at Brednåndsfabrikken skal begynne å bygge ut videre i norge nå. Noen andre som også har hørt dette? syntes bare ikke det var værdt en egen tråd i nettverks forumet... Har hørt om at de gjør "comeback" av en kamerat som har en god del greie på sånnt, får håpe det stemmer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja, du kan jammen spøke og lage le! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ok. Smertene har blitt så store at eg tror eg ringer en kompis for å se om han gidder å kjøre med ned på legevakten. Helsiken eg takler smerter mer en den vanlige mannen i gaten men dette var jævligt! *nesten på gråten* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ok. Smertene har blitt så store at eg tror eg ringer en kompis for å se om han gidder å kjøre med ned på legevakten. Helsiken eg takler smerter mer en den vanlige mannen i gaten men dette var jævligt! *nesten på gråten* Lurt det! Dersom det er senebetennelse kan de sette en kortison-sprøyte som hjelper godt på. Det er vondt når den settes, men det blir bedre etter hvert. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Do I hear a Chicken? DO I HEAR KYKKELIKYY!??? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Tell it to the wannabe cool 14yr old kid that used to stab him self with knifes and stuff in front of people just to show off in the stipidest way ever. Anyways eg tror eg tar meg en brennende het bad som kanskje får musklene/senene til å roe seg ned. Dette var sykt altså. Edit: Jaja det ble litt lang og idiotisk men men..... Endret 7. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Specified subscription is invalid er dagens hat setning Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jaaaa.. Endelig ferdig. 16siders sammfunskaps prosjekt, på en dag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 NAM! Seigdamer, om dere vil ha bilder av de er det bare å si fra. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 NAM! Seigdamer, om dere vil ha bilder av de er det bare å si fra. Bare hvis de er nakne. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kan skrelle av de sukkeret? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kan skrelle av de sukkeret? Ja, vi vil ha bilder!!!!11!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg