SnowDOG_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kjedelig dag her på so3 idag. Kjedelig emne. :/ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Start ett nytt emne da Mario, hva vil du diskutere? Dårlig asfalt? Brownies? Klistremerker? ))))) ;p Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Vi kan diskutere musikk. Daft Punk og Machinae Supermacy eier alt Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ser ut som om boikott gjengen browser SO3 /me har btw skrudd av smily's, bilder også...Er ikke så stor fan av babe threaden lenge, så jeg trenger ikke å ha det på... Da blir det mye mer orden i postene også Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hmz..Jeg glemte hva jeg skulle skrive.. ******..jeg spiser brownies straks.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Hello dudes and dudettes (™ nvoetfiv) Uansett, i dag hadde jeg økonomiprøve.. la meg presisere -> ØKONOMIPRØVER SUUUUUUUUGER!!! Sånn, det var dagen avreagering. Ellers driver jeg å slaffer'n med appelsinjuice. ) å btw: Den nye wooten er så stygg og amatørstygg og n00bish at jeg får rykkninger. BOIKOTT NYE SMILEYS! Endret 25. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Musikk, Mods eier alt då C:\Documents and Settings\Adrian\Mine dokumenter\Dc++files\Mods\Mods\Mods - Me to går alltid aleina.mp3 Kjipt med snø nå... Litt for lite snø til Snowboard oglitt for mye til Skating osv.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 å btw: Den nye wooten er så stygg og amatørstygg og n00bish at jeg får rykkninger. BOIKOTT NYE SMILEYS! Så ikke bruk dem selv da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Ser ut som om boikott gjengen browser SO3 /me har btw skrudd av smily's, bilder også...Er ikke så stor fan av babe threaden lenge, så jeg trenger ikke å ha det på... Da blir det mye mer orden i postene også Du kan likegodt innrømme nå at det er pga. Telenor meg GB-begrensning hmms *skru av smileys* Endret 25. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Skater du? Fortell. EDIT: Brownies kjøpes for 25 spenn elns på rema tror jeg.. digg Endret 25. november 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ****** og dårlig gjort det er å nevne ordet "brownies" akkuratt nå... Jeg digger de, smaker utrulig godt! Sist gnag jeg smakte de var når mora til en kamerat av meg lagde de (hun er amerikansk)... Fy****** de smakte godt.... *savne* er de som de har på rema o.l noe gode da? Kanskje jeg kjøper meg noen slike.... Btw, Daft Punk er tøft...eller var hvertfall..jeg digget de for 1-2 år siden husker jeg kjøpte cden demmes, så fikk jeg med sånn internett card sak Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 nikkor skater du? spytt ut kjekken. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det var fire poster på ett minutt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Ser jeg syner, eller browser JoachimR SO3?... Trodde free willy-varianten hans gikk i dass jeg. EDIT: Now Playing - Black Debbath - Det er problemer innad i Høyre Endret 25. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det var fire poster på ett minutt... Er ikke det bare bra da? Nå spiser jeg brownies bjaa må skrive : mrgreen : manuellt ettersom de ekle smilyene er på forsiden... jokker? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) nikkor skater du? Ehm eller skatet, sugde så ille idet at jeg sluttet Står heller på Snowboard nå..kulere det HalTan: Står du på skateboard nede ved AkerBrygge? spytt ut kjekken. Tulling:P Endret 25. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Nikkor, nede ved aker brygge? Rådhusplassen ja, om det er det du tenkte på. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Nikkor, nede ved aker brygge? Rådhusplassen ja, om det er det du tenkte på. Okey dokey. Jah bare lurte, mener jeg så deg der engang for noen måneder siden Jaja... *Stikker i butikken for og kjøpe Grandiosa og cola * Endret 25. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 angående musikk, så er jo metallica sjefen skal en tur innom å se på de den 2.des noen andre som skal på konserten? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 wohoo, nikkor har sett meg *passende, ikke ny smiley* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg