Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Hey igjen folks...

I'm back...  :roll:

Hey! Kordan gikk det med prøven idag?

Jau, jeg tror det gikk greitt... bedre enn jeg trodde det skulle gå faktisk...

Og det til tross for at jeg bare sov 4 timer i natt og mutter'n komm hoppende inn på rommet FØR vekkerklokka ringte fordi hu trodde jeg hadde forsovet meg... *sukk* Kan man andri få holde styr på ting sjøl?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gleder meg til jeg kan flytte på hybel eller noe...

Men kansje det er en ide og finne jeg jobb før man ser etter bopøl...

Du kan jo fint ta kontakt med barnevernet og insistere på at dem "må finne deg en plass og bo før du dreper deg".

Så får du ett par dager på hospits / hotell, og gjør livet surt for mora di.

"Take the power back", etc.

Lenke til kommentar
Hehehe vet ka du mener. Hver gang eg skal noe "vikitg" så sier eg til gamlingene at de må vekke f.eks etter 08:10 mens eg selv egentlig skal stå opp kl08 men bruker de som backup men selfølgelig vekker de meg 07:55 eller noe :grumpy:

Utrolig irriterende.

:yes:

Been there, done that..

Btw, mens jeg skriver et innlegg: Var på Kiwi isted og kjøpte meg en Grandis, så ser jeg til min store overraskelse at noen har glemt igjen en kjærlighet (A.K.A kjærlighet på pinne/lollipop) på rullebåndet. Jeg tar den med meg og er glad og fornøyd. alltid gøy å få ting gratis

Men når jeg stapper den i kjeften.. Bluææærk :mad:

ALDRI smakt noe så gørr i hele mitt liv. Dere er herved advart: Brynhild's "Milkshake Jordbær" smaker anus :mad:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
:lol: sikker på at noen ikke gjorde noe kødd med den da? Som f.eks putte den opp ett sted du nevnte? :mad:

Øhh... :\

Nei, den var fint pakket inn og plasten var faktisk vrien å få av. Så jeg føler meg ganske trygg på at den var ufarlig å putte i munnen *grin*

Lenke til kommentar

b-real: Enig der ja, er litt spamming, men samtidig.. ;)

Det som irriterer meg mest nå er HalTan, som skriver cs greier, zed, fordi jeg var irritert på han på irc forleden(husker ikke hvorfor lenger), og litt sånne småting.. Kanskje jeg har en dårlig dag bare? Dårlig måndte? År? Anyways..

Var en kamerat av meg som var litt kjip mot meg her forleden, ikke noe spesielt, men uanset, på vei til jobben i morges bandt jeg ett tau mellom tilhengerfestet og ett tre, stramt, med en skikkelig, skikkelig vill knute, så han brukte 5 minutter i -4° uten hansker/vanter til å knytte opp etterpå.. :grin::grin:

Lenke til kommentar
IMO så spammer dere folkens :(

SO skal være litt mere innholdsrik en dette her da..

Ja, enig. Den 1337-snakkinga går med på nervene, og jeg begynner å skjønnte at phunke også blir lei av det.

Uansett, fikk nå levert norrøne-sakene mine. Ikke det at jeg ble ferdig, men nå er det i alle fall over. :))

Har også vært og bestilt med TROTK-billett i dag. Kunne fått til premieren, men jeg ville ikke ha fitteplass, så jeg tok en den 20., og får sitte midt i salen istedet. :)))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...