JR Ewing Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Gud, som jeg gleder meg til vinteren! Snowboard! Kan det ikke bare begynne å snø? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) *smask smask*lling er godt... Endret 7. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 vinter og sommer er bra, våren kan godtas.. snowboard og bading.. wee! Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Håper det blir 1m med laussnø i skitrekket slik som det var i år ein dag Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Har hørt et rykte om at Brednåndsfabrikken skal begynne å bygge ut videre i norge nå. Noen andre som også har hørt dette? syntes bare ikke det var værdt en egen tråd i nettverks forumet... Endret 7. oktober 2004 av andesam Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet: 06/10/2004 : 15:23 Ananas, hva slags telefon ble det på deg da? Baka, det tordner ute, men orker ikke å skru av nå, koser meg så med Pink Floyd med Dark Side of the Moon albummet Senere ikveld skal jeg på sjøloftet og spise pizza, det blir digg. Imorgen er det LAN, og jeg har ingen som kan kjøre meg, så jeg må kjøre med pcen på mopeden opp til byen Ananas, dette jeg tenkte på. Hva med å faktisk lese tråden? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 MSN 7 vil bare kjøre auto update har jeg hørt, BigBug Sånn er det med BETA hehe kanskje det er sånn at folk ikke kan bruke det... ? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Da har jeg kjøpt meg ny mus da min Intellimouse 4.0 kvelda.... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 den nye er hvaforno da? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 den nye er hvaforno da? Logitech MX1000 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Håper det blir 1m med laussnø i skitrekket slik som det var i år ein dag nei ikke snø Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vinter suger Enig... den suger... eneste som er bra med den er de gangene jeg står på snowboard... men ellers kunne de spart meg den.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har en følelse det blir mye hl2 spilling i dag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Trodde ikke HL2 kunne spilles ennå jeg, bare lastes ned. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kan bare spille CS:Source i dag. HL2 kan lastes ned, men ikke spilles... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 HL2 kan lastes ned, men ikke spilles... Nå gikk jeg fra til Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har nettopp hatt teoriprøve for mil.no sin MB. Tror ikke det gikk bra...men men...får resultatet om noen minutter når de andre har gjort seg ferdig.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvilken teori prøve? Auuu! Har jobbet siden 10tiden idag fram til 16:30 og eg har seriøst skadet begge underarms muklene. Eg får SMERTER av å skrive på tastaturet for pokker. Nå skriver med bare med begge pekefingerne så ikke det skal gjøre vondt. Kan ikke skjønne ka som kan ha skjedd. Sene betenelse? Helsiken eg klarer ikkke å knyte sko eller ta på meg buksene uten å vri meg i smerter. Hvis det er like jævli imorgen må eg ned til legevakten eller noe. *ha smerter* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg