Equerm Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jaja. Har høstferie og våknet for ikke så lenge siden. Godt å ligge lenge om morgenen. (Mange som bruker aMSN???) Hva er Amsn? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Msn min er fucka har du msn 7.0 ? MSN 7 vil bare kjøre auto update har jeg hørt, BigBug Sånn er det med BETA hehe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hoax, eller så er det microsoft som ikke setter pris på at betaen er ute? Uansett, 7.0 sucks. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ahg... Fant nettopp at jeg skal ha levert en oppgave om superdatamaskinenes utviklig. Noen som veit hvor jeg kan finne info? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er syk idag jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Er syk idag jeg. Bli frisk! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Neh, da kan jeg ikke sitte hjemme og lage musikk Neida, jeg må bli frisk til helgen as. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Bergkrystall er en fin stein Holder en liten ein i handa nå Endret 7. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Neida, jeg må bli frisk til helgen as. Noe som skjer? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hmf har hodepine nå dumme greier Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hmm.. hjem fra skolen tidlig i dag.. ble sendt til skole-legen av læreren, som ga meg en flott lapp der hvor det sto at jeg ikke skulle ha gym.. (fikk gyldig fravær for den der) fyren sa rett ut at han trodde jeg hadde kyssesyke, og spurte om jeg hadde hvert i nærheten av noen som har det.. en god venninde tror i allefall hun har det(ikke fått svar på prøvene enda) så jeg går rundt her hjemme, hoster(kjennes seriøst ut som om noe løsner når jeg hoster), har vondt i hodet, svimmel, sliten og trøtt.. wee! eller ikke.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hmm mange som er syke eller dårlige, sikkert høsten sin skyld hehe (Liker ikke høsten) Vekk med den Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja, kan ikke regjeringen bevilge mindre penger til høsten? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 hmm.. vår er 100 ganger bedre en høsten.. *joine Hoax i "vekk med høsten klubben"* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg stemmer for KUN vinter. *ha bihulebetennelse* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Msn min er fucka har du msn 7.0 ? MSN 7 vil bare kjøre auto update har jeg hørt, BigBug Sånn er det med BETA hehe Nettopp Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hva i all verden er vitsen med å bruke en MSN-beta? Programmet er ikke så spesielt... vent heller til det blir ferdigutviklet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Vent til de fjerner fjortissfunksjonene. jeg har en pose seigdamer til i kveld. Endelig skal det bli no på meg! MOHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg