rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Weak bitches Ingen våkne altså? Jeg har i alle fall storkost meg med IL2 Sturmovik: Forgotten Battles. Flyr pilot career for tyskerne i et et Heinkel He-111. Kjempeartig! Edit: Og ja, jeg bomber skiten ut av russerne så møkka flyr. Endret 7. oktober 2004 av rlz Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 :!: :!: .. *se for seg AnAnAs som husmor* .. Jeg får ikke bildet til og stemme Ikke? Ser du ikke for deg meg med forkle og boller i ovnen? I do Vær glad det finnes p-piller, så slipper du boller i ovnen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ik. Jeg våknet altfor tidlig pga broren min hentet inn hele vennegjengen sin. Jaja. Da får jeg mer tid til å drikke te. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Huff, så var det en ny dag. Og så skal jeg se på (og muligens være med selv) noen andre som trener, i 11 tiden, derfor stod jeg opp nå. Livet er hardt Thea: Skal ikke du på skolen i dag du? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Joda, det skal jeg. Men ekskursjonen begynner ikke før klokken 13.00. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Da var jeg ferdig med skolen for idag. Skal legge meg litt ned på senga igjen og slappe av =) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 noen andre her med msn 7.0 som får logget seg inn ? får bare beskjed om å laste ned en ny versjon, som er 6.2 ... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) God Morgen Vet ikke helt om jeg gidder å gå på det lanet uansett .. Hva skjer her da? *gjesp* EDIT: Sitter å erger meg over folk på msn! De skriver feil, skriver sms-språket og f.eks "m!iZz U"... ARGH! Holder ikke ut! SmÅ oG StoRe BokStaVer til og med! Hjeeeeelp! EDIT: *hyyyyyyyl* Endret 7. oktober 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 God Morgen Vet ikke helt om jeg gidder å gå på det lanet uansett .. Hva skjer her da? *gjesp* EDIT: Sitter å erger meg over folk på msn! De skriver feil, skriver sms-språket og f.eks "m!iZz U"... ARGH! Holder ikke ut! SmÅ oG StoRe BokStaVer til og med! Hjeeeeelp! EDIT: *hyyyyyyyl* det er fælt, ja, enig der Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) omg, det snør her nå edit: og det snør MYE ! Endret 7. oktober 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 omg, det snør her nå edit: og det snør MYE ! SNØ? allerede? Hvor bor du? *tenke: snø.. hmm.. *kikkeutvinduet*.. nææh..* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 omg, det snør her nå edit: og det snør MYE ! SNØ? allerede? Hvor bor du? *tenke: snø.. hmm.. *kikkeutvinduet*.. nææh..* i hammerfest Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Msn min er fucka har du msn 7.0 ? Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det har kommet nysnø på fjellene rundt meg! Gleder meg til det begynner skikkeleg så skitrekket begynner igjen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Zzzz... Jeg vil hjem og sove. Ikke sitte her på kontoret og kaste bort livet mitt. Lenke til kommentar
@b Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jaja. Har høstferie og våknet for ikke så lenge siden. Godt å ligge lenge om morgenen. (Mange som bruker aMSN???) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jaja. Har høstferie og våknet for ikke så lenge siden. Godt å ligge lenge om morgenen. (Mange som bruker aMSN???) Jeg bruker Amsn.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Noen som har peil på Blender 3D her? EDIT: Shit, sorry for dobbel Endret 7. oktober 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Yess da var jeg forkjøla flotte greier. Noen som vil ha lengre høstferie så bare kom på besøk Typisk å bli forkjølt når jeg har masse å gjøre. Det eneste positive er at jeg blir imun mot enda en forkjølelses variant hehe *Snyter snørra og går og legger meg* <- Feber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg