Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Coca Cola Holiola Cariola GI MEG DET JEG VIL HA! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 GI MEG DET JEG VIL HA! Nei, du fortjener det ikke Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Zkedar, gjør jeg vel. :--( np: Bryan Adams - Here I am Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ananas: Cant make a hoe a housewife... Er den ikke fra Dr. Dre's Housewife fra albumet 2001? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 FFS!! Det stemmer. Surret der ja. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Coca Cola Holiola Cariola GI MEG DET JEG VIL HA! Et par sigaretter kan jeg gjerne ta Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Yes, sir! *spille Ana Johnson* Sitter og skvaldrer litt med folk på msn, surfer litt osv. Koselig. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Spørreundersøkelse: Syntes dere at AnAnAs er tynn eller tykk? Tynn = 1 Tykk = 2 Svar med tall. Hva er dette for "lite å gjøre på-aktiviteter" da? Thea er akkurat passe, akkurat som alle andre pene damer der ute. Anyway, jeg legger meg. God natt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 JESS! Jeg har nå skrevet tre datasider med nynorsk dagbok. Jeg er for trøtt til å gråte av lykke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Datasider, faktisk. Tror vi kaller det A4, selv om det kan være du har skrevet A3 eller kanskje A5. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 JESS! Jeg har nå skrevet tre datasider med nynorsk dagbok. Jeg er for trøtt til å gråte av lykke. Håper du har brukt halvannen linjeavstand? Noe annet er sløsing med tid... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Gratulerer med 1 års dagen din Pinnella Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bryan Adams - Here I am Bryan Adams! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå er jeg hjemme fra en kamerat som fikk en gjeng på besøk da vi fant ut at han hadde fått seg Burnout 3 til Xbox, skikkelig morsomt (Anbefales! ) Hadde det kult. Er så trøtt som det bare går ann å bli nå, tror ikke jeg har vært så trøtt før Skal bli godt å legge seg i den store (120x200), nye, myke, kalde, ensome senga... alene jaja, kan sovepå tvers og rulle rundt til jeg faller på gulvet uten å få et kne plassert en viss plass eller en arm slengt i trynet eller å bli snorket i øret (SOVE alene er vist best likevell) Doh, er no kødd med svelget/halsen... Tror jeg begynner å bli forkjølet, kjenner det alltid der først jaja, overlever vel (kanskje) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Det andre avsnittet skjønte jeg ikke så mye av... EDit: leif Endret 7. oktober 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Det andre avsnittet skjønte jeg ikke så mye av... Men det gjorde jeg. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå går jeg og legger meg Den klade dyna ligger og venter på meg Godnatt folkens! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) /me are going to bed EDit: er ikke folk som er dendrofil sånne som liker trær etc? hva er sofil da? http://ung.tyrving.idrett.no/ :s EDit2: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/10/06/410510.html LOL Endret 7. oktober 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 HAH! Pingler! Jeg har lekt nødt eller sannhet over msn i flere timer nå. Begynner å bli trøtt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 How fun! Jaja eg tar natten. Imorgen skal eg opp tidlig og "jobbe" med svogeren. Blir noen kr av det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg