Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, mange rare lukter her skjønner jeg, men seriøst:

 

Dersom noen truer med å banke deg, så er det at du faktisk kommer dit de er det siste de forventer seg. Jeg tror nok at du setter en støkk i ham som skal banke deg om du kommer. Du viser at du gir en god lang faen i hva han sier. Dessuten, har du ikke venner der som kan stille opp for deg dersom noe skulle skje? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Diskspace10Gb: (stressende nick) Korfor skal han/de slå deg da? Altså er det på privat lan eller sånn arrangert greie? Hvis arrangert så har jo du vaktene som du kan si at noen truer deg men hvis det er lan så stiller eg spørsmål til de andre "kompisene" der som ikke hjelper deg.

 

Anyways....Så nettopp nest siste episode av sopranos (sesong 5) og eg er i sjokk!! Skal vente litt til eg ser siste. Tror pinnadø eg skal se den på lerretet siden det blir ikke nye episoder før 2006 eller noe. :scared:

Lenke til kommentar

I dag har det vært en fin dag, jeg har gjort alt fra å se morsomme filmklipp til å prøveskyte softgungevær innendørs. :grin:

 

Og det geværet er ikke noe plastikk-dritt, det er f.eks. strømdrevet for å skyte hardt. Vi måtte bruke solbriller i fare for at kulene skulle sprette tilbake i øynene på oss! Det var rett og slett dritfett... :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...