ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Finnes det en bokmål til nynorsk ordbok på internett? Sliter heftig. http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html. Her, min sønn. Eller.. ikke akkurat bokmål til nynorsk, da men. UGH. Det tar kanskje litt lang tid å "oversette" en hel fortelling med den der da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 .. Er du mamma AnAnAs? Jepp. Mamma AnAnAs! Bre over meg! Lag te til meg! *grine* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 .. Er du mamma AnAnAs? Seff. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 "Mamma, jeg trenger hjelp!" VRÆÆÆÆÆL! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 "Mamma, jeg trenger hjelp!" VRÆÆÆÆÆL! Du er voksen nå, gutten min. Nå er det slutt med hjelp fra mor. Du må klare deg selv. *dytte utfor stupet* Fly min sønn, fly! IIIK. Vannet har gått ut på dato. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 IIIK. Vannet har gått ut på dato. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tror ikke jeg går på lanet alikevell En fyr truer med å banke meg visst jeg kommer Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) hm, er det nå alle skal skrike på mor AnAnAs ? DiskSpace10gb, gammel er han fyrn det er snakk om ? Endret 6. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
EJN Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kjøp deg en ordbok, mann ^.^ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hm, er det nå alle skal skrike på mor AnAnAs ? Ja. 1-2-3..... MAMMA ANANAS!! VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLL!!! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg skal på firmafest på lørdag. PÅ AMMERUD! Haha, lættis. diskspace10GB: Det er da du skal gå dit. Makt og greier vettu. ahpadt: Du lukter dritt. Endret 6. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Finnes det en bokmål til nynorsk ordbok på internett? Sliter heftig. Fyr løs. BTW; hun heter ikke Ananas, men Thea. Er det ikke mulig å bruke skikkelige navn? I alle fall på dem som innrømmer det... Endret 6. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ahpadt: Du lukter dritt. Du lukter fiskemann! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) :!: :!: .. *se for seg AnAnAs som husmor* .. Jeg får ikke bildet til og stemme Endret 6. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 :!: :!: .. *se for seg AnAnAs som husmor* .. Jeg får ikke bildet til og stemme Ikke? Ser du ikke for deg meg med forkle og boller i ovnen? I do Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 :!: :!: .. *se for seg AnAnAs som husmor* .. Jeg får ikke bildet til og stemme Er vi slemme mot deeeegg? Daaakkaaaarrrr *dådyrøyne* Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det er dessverre ikke bokmål til nynorsk. Har den siden fra før av, men hvis jeg lurer på hva et ord på bokmål er på nynorsk, hvilket program eller hvilken side kan jeg da ty til? Kjøp deg en FYSISK bokmål => nynorskordbok. Selv har jeg "På godt norsk", men den er litt liten. Jeg anbefaler "Med andre ord". Det er lov å bruke den til eksamen. Redda 6'eren i nynorsk med den Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ahpadt lukter kuk! fredrikrb lukter sperm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg