bjaa Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Får du veldig dårlige karakterer er det ikke sikkert at det livet er noe særlig... Er ikke sikkert at livet er noe særlig med gode karakterer heller Lenke til kommentar
Same- Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 i dag, vært? serri?serri?serri?serri? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 goophy, han lurte på om hun bare hadde drukket et halvt glass siden hun ikke greide å stave riktig Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) En halv flaske? darkness|: good girl! Endret 6. oktober 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Aha, da kan jeg forstå. Et halvt glass vin kan bli litt for mye for småbarna her (*host*Anette*hark*). bjaa, neh, sant det... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 En halv flaske? En halv kasse? En halv lastebil? Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 går det noe kult på tv i kveld da? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 En halv flaske? En halv kasse? En halv lastebil? The mocking is fierce within this one... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Småbarn? *stirre styggt på * Så ikke skrivefeilen min jeg hvis det betyr veldig mye for noen kan jeg sikkert rette det Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 The mocking is fierce within this one... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Så ikke skrivefeilen min jeg hvis det betyr veldig mye for noen kan jeg sikkert rette det Hvem bryr seg? Jeg klarte og lese hva du skrev... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 /me syns det er leit at ananas ikke svarer på spørsmålet mitt Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nevermind. er deprimert. dårlig humør. *sove* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Wotevah! Går og legger meg... Natti natt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 god natt forum, slukk lyset etter deg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Natta ja...*jesp* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg synes det begynner å bli en stund siden jeg var innom har no. Noen som har savnet meg? *være håpefull* Neivel... *surmule litt* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 omg! noen har brutt 40k grensa i 3dmark01 Jaja.. tidlig kveld på meg i dag.. har vondt i hodet så det er kanskje ikke så rart Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Whopee, i morgen skal vi til Hestøya, ei lita øy langt borte fra alt. Jeg har ikke fast tilgang til PC der, mulig jeg får låne onkelen min (han bor der) sin litt. Hadde ikke telefonen min vært ødelagt hadde jeg kunnet vært på MSN og IRC, og faktisk her også, men den får jeg ikke før etter helga. Yay... Og der skal jeg være helt til søndag! Jaja, har nå N64en, må vel trekke med den gamle tingen. God natt alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg