Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var digg med pizza på sjøloftet, jeg tør påstå at sjøoftet lager verdens beste pizza.

Hihi, ikveld har jeg lært en kamerat å kjøre girmoped , så til uka skal han kjøpe knallert..

 

Nu har jeg akkuratt kommet til en kamerat med pcen, vi skal varme opp til imorgen, da er det Norvegia lan. :) Sist gang jeg var på LAN var på digilab i Mai, men denne gangen er det ikke så mange kule kjentfolk fra hw.no der :(

 

Men tid for å dra på Rema en liten tur å kaupe noe Coke :dribble:

Lenke til kommentar
Nå skal typen og jeg gå en tur også skal han kjøpe godteri til meg siden jeg skrev en norskstil som han fikk 6 på.  :)

Gidder ikke å skrive en til meg også?

Kan spandere noen øredobber til deg :D

Seff. Jeg elsker å gjøre skolearbeid for dumminger hvis jeg får noe for det. :p Jeg skal få godteri til 50 kr og fire rusbrus :w00t:

 

Hvis du spanderer to øredobbsett til 34,90 per sett så kan jeg gjøre det ;)

Lenke til kommentar
Nå skal typen og jeg gå en tur også skal han kjøpe godteri til meg siden jeg skrev en norskstil som han fikk 6 på.  :)

Gidder ikke å skrive en til meg også?

Kan spandere noen øredobber til deg :D

Seff. Jeg elsker å gjøre skolearbeid for dumminger hvis jeg får noe for det. :p Jeg skal få godteri til 50 kr og fire rusbrus :w00t:

 

Hvis du spanderer to øredobbsett til 34,90 per sett så kan jeg gjøre det ;)

Okey...

Sett i gang og skriv om grafisk design...

Må være på 6 sider :)

 

:p

 

Nehda...tuller litt med deg, stiler klarer jeg å skrive selv

Lenke til kommentar

Ntjåååh :D

 

Hei haddis :)

 

 

Bestevennina mi fyller atten iadg så nå har jeg vætr hos henne for å spise kake og drikke et halvt glass vin :p Er ikke så fan av vin, men siden hu hadde bursdag måtte jeg nesten drikke det. Også ble vi med ei annen vennine på shell for å vaske bilen, var faktisk litt gøy å kjøre i sånn vasketing. :)

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
ÆSJ! Fikk bare 3+ på en samfunnslæreprøve. *snufs* :(:cry:

Karakterer er ikke alt her i livet, og det finns et liv etter skolen. :cool:

Her sitter vi å klager over teite 3'ere , mens andre folk griner for at de ikke klarer og bestå i alle fag. Ingen kan alt, men alle kan noe.

 

Np: Howard Shore - Concerning Hobbits <- er bare så søt den sangen :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...