Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Meldte meg inn på SATS idag, og bildet mitt ble fint. Good for you... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 På konf bildet mitt ser det ut som om jeg har tatt på meg all verdens sorg... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå skal typen og jeg gå en tur også skal han kjøpe godteri til meg siden jeg skrev en norskstil som han fikk 6 på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg sitter hos søstera mi, litt pops igjen og en full seigdamepose, så har jeg noe til imorgen eller senere i natt også. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå skal typen og jeg gå en tur også skal han kjøpe godteri til meg siden jeg skrev en norskstil som han fikk 6 på. Gidder ikke å skrive en til meg også? Kan spandere noen øredobber til deg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Var digg med pizza på sjøloftet, jeg tør påstå at sjøoftet lager verdens beste pizza. Hihi, ikveld har jeg lært en kamerat å kjøre girmoped , så til uka skal han kjøpe knallert.. Nu har jeg akkuratt kommet til en kamerat med pcen, vi skal varme opp til imorgen, da er det Norvegia lan. Sist gang jeg var på LAN var på digilab i Mai, men denne gangen er det ikke så mange kule kjentfolk fra hw.no der Men tid for å dra på Rema en liten tur å kaupe noe Coke Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Idioter på forumet *hilse på anette* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå skal typen og jeg gå en tur også skal han kjøpe godteri til meg siden jeg skrev en norskstil som han fikk 6 på. Gidder ikke å skrive en til meg også? Kan spandere noen øredobber til deg Seff. Jeg elsker å gjøre skolearbeid for dumminger hvis jeg får noe for det. Jeg skal få godteri til 50 kr og fire rusbrus Hvis du spanderer to øredobbsett til 34,90 per sett så kan jeg gjøre det Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå skal typen og jeg gå en tur også skal han kjøpe godteri til meg siden jeg skrev en norskstil som han fikk 6 på. Gidder ikke å skrive en til meg også? Kan spandere noen øredobber til deg Seff. Jeg elsker å gjøre skolearbeid for dumminger hvis jeg får noe for det. Jeg skal få godteri til 50 kr og fire rusbrus Hvis du spanderer to øredobbsett til 34,90 per sett så kan jeg gjøre det Okey... Sett i gang og skriv om grafisk design... Må være på 6 sider Nehda...tuller litt med deg, stiler klarer jeg å skrive selv Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Ntjåååh Hei haddis Bestevennina mi fyller atten iadg så nå har jeg vætr hos henne for å spise kake og drikke et halvt glass vin Er ikke så fan av vin, men siden hu hadde bursdag måtte jeg nesten drikke det. Også ble vi med ei annen vennine på shell for å vaske bilen, var faktisk litt gøy å kjøre i sånn vasketing. Endret 6. oktober 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ÆSJ! Fikk bare 3+ på en samfunnslæreprøve. *snufs* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ÆSJ! Fikk bare 3+ på en samfunnslæreprøve. *snufs* fikk bare 5 jeg Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) edit, nevermind, insane in the moment of action Endret 6. oktober 2004 av orcblood Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ÆSJ! Fikk bare 3+ på en samfunnslæreprøve. *snufs* fikk bare 5 jeg Jeg fikk bare 6 på excel-delen på programvareprøven! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 orcblood, hva ville du skrevet? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg fikk bare 6 på excel-delen på programvareprøven! o0o0o...excel *klappe ahpadt på hodet og si flink gutt* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 ÆSJ! Fikk bare 3+ på en samfunnslæreprøve. *snufs* Karakterer er ikke alt her i livet, og det finns et liv etter skolen. Her sitter vi å klager over teite 3'ere , mens andre folk griner for at de ikke klarer og bestå i alle fag. Ingen kan alt, men alle kan noe. Np: Howard Shore - Concerning Hobbits <- er bare så søt den sangen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Karakterer er ikke alt her i livet, og det finns et liv etter skolen. Får du veldig dårlige karakterer er det ikke sikkert at det livet er noe særlig... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tenkte mer på denne kommentaren jeg: et halvt _glass_? Ser ut som du mente det var feilformulert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg