Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Seigdamer og smash er notert! Sånne "pops" er ganske godt. Bamsemoms liker jeg ikke, Fur. Endret 6. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Begge to var lunkne når alle hadde gått. når? Trodde du var norskgeek jeg Skulle vært "da", ikke sant? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bare kjøp diverse smågodt, det er billigst Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Seigdamer og smash er notert! Sånne "pops" er ganske godt. Bamsemoms liker jeg ikke, Fur. ikke ? det er jo drit digg Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Haha, dMSN Messenger er morsom! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jaja, da alle hadde gått. Skulle bare se om dere følger med. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Elyas: Neh, får så lite smågodt for mye penger synes jeg. Kanskje jeg skal kjøpe Pops og en pose seigdamer, det fristet. Kald cola har jeg. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Tror jeg må ut i de sene nattetimer og kjøpe meg noe digg jeg også Men først må jeg se å starte å lese til Samfunnsfagprøven imorgen... 50 sider å lese, og jeg har ikke begynt. Men det er relativt enkelt stoff da. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 bare vent til du får prøven . virker ikke så lett da Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Vil anbefale en 200grams stratos. My fav Å herregud så dum jeg så ut på konfirmasjonsbildene mine.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Elyas: Neh, får så lite smågodt for mye penger synes jeg. Kanskje jeg skal kjøpe Pops og en pose seigdamer, det fristet. Kald cola har jeg. Tja, sammenlign kiloprisen du Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Smash er godt, men har litt mer lyst på pops, der får man masse i en pose. Har jeg gjort noen godtesyke nå? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Smash er godt, men har litt mer lyst på pops, der får man masse i en pose. Har jeg gjort noen godtesyke nå? Hva tror du Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Smash er godt, men har litt mer lyst på pops, der får man masse i en pose. Har jeg gjort noen godtesyke nå? Ja, det har du. For å forhindre besøk av leiemordere bes dette godteriet sendt til meg. EDIT: Dere trenger ikke å holde kjeft bare fordi jeg lager en dårlig vits... Endret 6. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Næmmen hør nå her da!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Å herregud så dum jeg så ut på konfirmasjonsbildene mine.. Slår ikke busskort bildet mitt som jeg tok i dag..... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Å herregud så dum jeg så ut på konfirmasjonsbildene mine.. Slår ikke busskort bildet mitt som jeg tok i dag..... Eller konfirmasjonsbildet mitt. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Meldte meg inn på SATS idag, og bildet mitt ble fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg