Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja... Nå sitter jeg og venter på skolens mens jeg har hatt prøve.

Glemte mobilen på bussen så den har jeg ikke. Så jeg har ikke noe særlig kontakt med omverdenen.. jaja.. Går vell egentlig greit siden jeg har noe og glede meg til idag.. Bare1time igjen no... ;)

Lenke til kommentar
Skrev meg i hjel på Norsken idag, og vi hadde no fattig greier som heter "prossesskriving"...ikke at jeg vet hva det er men...

Det er liksom sånn som at du skal kladde, så skal dere gå i grupper og gi respons, så skal dere jobbe litt mer før dere igjen går i grupper og gir repons, for å så skrive resten.

I realiteten funker dette meget dårlig, og kun den sterkeste (rent faglig sett) kan ha noe å bidra med i gruppa. Det skjer dog sjelden, og prosessorientert skriving resulterer bare i lengre dager for elevene.

Lenke til kommentar
Skrev meg i hjel på Norsken idag, og vi hadde no fattig greier som heter "prossesskriving"...ikke at jeg vet hva det er men...

Det er liksom sånn som at du skal kladde, så skal dere gå i grupper og gi respons, så skal dere jobbe litt mer før dere igjen går i grupper og gir repons, for å så skrive resten.

Ja, stemmer... vi gjorde det idag...Men jeg viste ikke at det var det som het rossesorientert skriving elns... Men det fungerte greit, men jeg hadde klart meg uten også :)

R|P: aha...fulger ikke så godt med for tida jeg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...