danilovic Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jass. Nå skal jeg ha litt data før "heldags" i engelsk. ****** heller. Glemte ordboka mi. Eller, jeg glemte den ikke, men jeg fant den ikke, da. NP: Sonjas Sang til Julestjernen. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Da har jeg allerede vært hejmme i 20min. Lenge leve bortkastet skole. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hva skjer med boikott av #hw.no? er ganske lite liv der nå :`( Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Du må jo prate du også da R|P NW : The Office Series Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hva skjer? Boikott av #hw.no? Jeg er hvertfall ferdig med alle tentamener i år! Jippi! Skrev meg i hjel på Norsken idag, og vi hadde no fattig greier som heter "prossesskriving"...ikke at jeg vet hva det er men.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jaja... Nå sitter jeg og venter på skolens mens jeg har hatt prøve. Glemte mobilen på bussen så den har jeg ikke. Så jeg har ikke noe særlig kontakt med omverdenen.. jaja.. Går vell egentlig greit siden jeg har noe og glede meg til idag.. Bare1time igjen no... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 bjaa, husker du ikke det? når phunkee kicka haltan også quitta nvoetfiv... tror ikke de har vært innom på minst 2 dager :\ huff vi hadde fysikkprøve i dag :\ mindre kos, læreren vår er rar (phunkee kan forklare) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Skrev meg i hjel på Norsken idag, og vi hadde no fattig greier som heter "prossesskriving"...ikke at jeg vet hva det er men... Det er liksom sånn som at du skal kladde, så skal dere gå i grupper og gi respons, så skal dere jobbe litt mer før dere igjen går i grupper og gir repons, for å så skrive resten. I realiteten funker dette meget dårlig, og kun den sterkeste (rent faglig sett) kan ha noe å bidra med i gruppa. Det skjer dog sjelden, og prosessorientert skriving resulterer bare i lengre dager for elevene. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Grandiosa eller big One Classic? :O Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Sitter å gjør stygge excel oppgaver.. Nooooo Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 soldier_448: du MÅ jo ta Classic! det er jo det som er inn grandiosa er gammelt og ut, akkurat som willie nelson Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Grandiosa eller big One Classic? :O Kommer an på hvor sulten du er. Selv kunne jeg godt tenkt meg en saftig Grandis nå. ))) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 [svare for soldier]mjo, men en grandiosa må nesten ha ekstra fyll da :\[/svare for soldier] Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Skrev meg i hjel på Norsken idag, og vi hadde no fattig greier som heter "prossesskriving"...ikke at jeg vet hva det er men... Det er liksom sånn som at du skal kladde, så skal dere gå i grupper og gi respons, så skal dere jobbe litt mer før dere igjen går i grupper og gir repons, for å så skrive resten. Ja, stemmer... vi gjorde det idag...Men jeg viste ikke at det var det som het rossesorientert skriving elns... Men det fungerte greit, men jeg hadde klart meg uten også R|P: aha...fulger ikke så godt med for tida jeg.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) tok en av hver edit; wtf, ny smiley :/ Endret 25. november 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 en av hver?!? spiser du så sykisk mye? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Kjekt å steke litt for mye pizza. Grandiosa kan jo etes iallefall 24 timer etter at den er stekt med lagring i romtemperatur. Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ..elller ikke Da må du lagre den i kjøleskap. Hvis ikke dør du... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 en nå, en senere Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 bjaa, husker du ikke det?når phunkee kicka haltan også quitta nvoetfiv... tror ikke de har vært innom på minst 2 dager :s Me neither. Nå har jeg vært jeg vært på skolen, skal på jobb om tre kvarter :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg