akristina92 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei nerdVANNA.. Åssen fikk du til den pelsen på de dyrene dine? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hei nerdVANNA.. Åssen fikk du til den pelsen på de dyrene dine? Statiske partikler. De ligger under animasjonsknappene (F7). Tutorial. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det noe godt bilde på en 42" bakprosjektor tv? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det noe godt bilde på en 42" bakprosjektor tv? Jeg har hørt at bakprosjektor TVer ikke er så veldig mye tess, men du må vell nesten bedømme det selv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det noe godt bilde på en 42" bakprosjektor tv? Jeg har hørt at bakprosjektor TVer ikke er så veldig mye tess, men du må vell nesten bedømme det selv. Men det burde bli bedre en 28" widescreen tv? Uansett, bestilte denne Er så lei den andre tv'en Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Usj, projeksjons-tv. Ikke sitt og se på sånne chatteprogram hele dagen, da brenner bildet seg fast. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 uff! da drar jeg bort en ukes tid til tyrkia, kan ikke akkurat si at jeg gleder meg. blir heldigvis borte bare en uke Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 uff! da drar jeg bort en ukes tid til tyrkia, kan ikke akkurat si at jeg gleder meg.blir heldigvis borte bare en uke Støtter du også *ferie uten om huset er ikke ferie* klubben? Ingen steder er som hjemme. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 uff! da drar jeg bort en ukes tid til tyrkia, kan ikke akkurat si at jeg gleder meg.blir heldigvis borte bare en uke Støtter du også *ferie uten om huset er ikke ferie* klubben? Ingen steder er som hjemme. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er det noe godt bilde på en 42" bakprosjektor tv? Jeg har hørt at bakprosjektor TVer ikke er så veldig mye tess, men du må vell nesten bedømme det selv. Men det burde bli bedre en 28" widescreen tv? Uansett, bestilte denne Er så lei den andre tv'en Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det beste hår-styling-produktet som finnes. Oh, stili, hvor får man kjøpt det? I Bergen får du det iallefall hos Kick, og sikkert en del andre fjonge frisører. Det koster 200kr for en flaske/tube, dog. Heldigvis har jeg kontakter på innsiden. Takker. Må nesten se om jeg finner det, og får testet det ut Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) uff! da drar jeg bort en ukes tid til tyrkia, kan ikke akkurat si at jeg gleder meg.blir heldigvis borte bare en uke Støtter du også *ferie uten om huset er ikke ferie* klubben? Ingen steder er som hjemme. jepp Edit:ferie er jo uten familien, der nede har jeg jo ikke negang eget rom mutern sa heldigvis at jeg slapp og være med neste gang , da blir jeg jo hjemme alene, det er ferie Endret 6. oktober 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hm. Det er så typisk.. hver gang jeg går på 7-11 for å kjøpe meg noe som ikke holder romtemperatur, kommer kundene strømmende. Vanligvis er det en kopp kaffe, denne gangen var det en liten Häagen-Dazs-is og en kopp kaffe. Begge to var lunkne når alle hadde gått. En som besvimte tre ganger også.. ungdom nu til dags, altså. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 hva? Toshiba kanke TV. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg fant lommeboka mi! Den lå en bukse som ble vasket. Kjekt at jeg aldri har kontanter. Skal jeg kjøpe meg noe digg for 50 kroner? Føler at jeg må unne meg noe jeg har lyst på av godteri, men vet ikke hva. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Begge to var lunkne når alle hadde gått. når? Trodde du var norskgeek jeg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skal jeg kjøpe meg noe digg for 50 kroner? Føler at jeg må unne meg noe jeg har lyst på av godteri, men vet ikke hva. Seigdamer. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg fant lommeboka mi! Den lå en bukse som ble vasket. Kjekt at jeg aldri har kontanter. Skal jeg kjøpe meg noe digg for 50 kroner? Føler at jeg må unne meg noe jeg har lyst på av godteri, men vet ikke hva. Smash. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skal jeg kjøpe meg noe digg for 50 kroner? Føler at jeg må unne meg noe jeg har lyst på av godteri, men vet ikke hva. Seigdamer. bamse moms > seigdamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg