nr.4 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Da har jeg kjøpt de nye monitorene. Sammen med det nye lydkortet, så kan jeg bare si WOW. Har ikke hørt så god lyd på lenge Moromoro. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det beste hår-styling-produktet som finnes. Oh, stili, hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har prøvd en god del, ja. Dax og Sweet Georgia Brown er f.eks. noe av det verste skvipet man kan ha i håret. Jeg liker "Renati". Hadde det ikke vært for at den lukter banan hadde den vært perfekt. Dax er heller ikke velsett her i huset, den er for klissete. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Da har jeg kjøpt de nye monitorene. Sammen med det nye lydkortet, så kan jeg bare si WOW. Har ikke hørt så god lyd på lenge Moromoro. Takk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det beste hår-styling-produktet som finnes. Oh, stili, hvor får man kjøpt det? I Bergen får du det iallefall hos Kick, og sikkert en del andre fjonge frisører. Det koster 200kr for en flaske/tube, dog. Heldigvis har jeg kontakter på innsiden. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva blir egentlig forskjellen om jeg oppgraderer mitt SoundBlaster Live til noe nyere? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Holy shit! Så en knall pen jente på bussen i dag... *me har bilder i hodet* Er ikke mye som skal til før dagen blir enda bedre Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva blir egentlig forskjellen om jeg oppgraderer mitt SoundBlaster Live til noe nyere? Hvis du bare bruker hodetelefoner og ikke er nøye på lyd? Cirka null. Med noen skikkelige høyttalere derimot... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 åååå! Har et så INDERLIG hat til folk som skriver sånn som det her: "jg" "d" osv. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 åååå! Har et så INDERLIG hat til folk som skriver sånn som det her:"jg" "d" osv. 12-åring som ikke liker SMS-språk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ah, nå har jeg drømmelyd her. Et 5x5m rom som er helt ribbet for inventar. Kun den lille pcpulten min, pcen og 24 BOSE Roomate II Pro høytalere. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 åååå! Har et så INDERLIG hat til folk som skriver sånn som det her:"jg" "d" osv. 12-åring som ikke liker SMS-språk. btw. Hva har skjedd med HalTan? .. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Han har boikottet forumet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvorfor gjorde han det? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ah, nå har jeg drømmelyd her.Et 5x5m rom som er helt ribbet for inventar. Kun den lille pcpulten min, pcen og 24 BOSE Roomate II Pro høytalere. Pent! Kan tenke meg det er trivelig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jupp, men de mangler dybdre så det duger. Blir _litt_ metallisk, pluss akustikken her nå. Edit: Typo. Endret 6. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 gaahh! Vil modellere i blender 3d, men når jeg skal modellere, finner jeg ikke ut HVA jeg skal modellere. Jeg finner noe jeg kan modellere, men det blir bare TULL! Blirr gaaaaal *rivesegihåret* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 gaahh! Vil modellere i blender 3d, men når jeg skal modellere, finner jeg ikke ut HVA jeg skal modellere. Jeg finner noe jeg kan modellere, men det blir bare TULL! Blirr gaaaaal *rivesegihåret* http://www.cgtalk.com/forumdisplay.php?f=132 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 gaahh! Vil modellere i blender 3d, men når jeg skal modellere, finner jeg ikke ut HVA jeg skal modellere. Jeg finner noe jeg kan modellere, men det blir bare TULL! Blirr gaaaaal *rivesegihåret* Du skal lage en stol. En enkel stol. Og en liten krakk til den. Krakken skal ha en liten pute, som du kan lage med NURBS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg