Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg skippet skolen igjen. Dvs at jeg kun hadde 3 timer skole i dag. (skippa første, kom for sent til andre og gikk hjem i langfri, enda 3 timer etter langfri). :/

Grunnen til at jeg gikk hjem var at vi har en idiotisk fritime mellom langfri og de siste 3 timene i dag. Ikke faen om jeg gidder å kjede meg på skolen i 90 minutter. Planen var å stikke tilbake igjen da, men så ble det no god mat og en runk også ble det bare slik ..

 

SHUX

Neste uke skal jeg ha 0 fravær da ..

Lenke til kommentar
arrg, hater når jeg legger f.eks. penger på ett lurt sted på rommet, så finner jeg de aldri igjen.

Har rotet vekk 250.- nå :realmad:

*lol* Husk å sjekke lommene dine før du vasker klær, har mistet for alltid et par 100 lapper på den måten, tror jeg har lært leksa nå.

 

Ps: Fikk for 2 måneder siden 500kr i bursdagsgave i et kort, tror du jeg finner den da???? Nei :no: ... Kjipt :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ananas, hva slags telefon ble det på deg da?

 

Baka, det tordner ute, men orker ikke å skru av nå, koser meg så med Pink Floyd med Dark Side of the Moon albummet :)

 

Senere ikveld skal jeg på sjøloftet og spise pizza, det blir digg.

Imorgen er det LAN, og jeg har ingen som kan kjøre meg, så jeg må kjøre med pcen på mopeden opp til byen :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...