SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bah! Gikk og la meg tidlig igår og har vært våken i 2timer. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Wheee, fant easter egg i pulse Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nå har jeg skippet skolen igjen. Dvs at jeg kun hadde 3 timer skole i dag. (skippa første, kom for sent til andre og gikk hjem i langfri, enda 3 timer etter langfri). :/ Grunnen til at jeg gikk hjem var at vi har en idiotisk fritime mellom langfri og de siste 3 timene i dag. Ikke faen om jeg gidder å kjede meg på skolen i 90 minutter. Planen var å stikke tilbake igjen da, men så ble det no god mat og en runk også ble det bare slik .. SHUX Neste uke skal jeg ha 0 fravær da .. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 arrg, hater når jeg legger f.eks. penger på ett lurt sted på rommet, så finner jeg de aldri igjen. Har rotet vekk 250.- nå Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 arrg, hater når jeg legger f.eks. penger på ett lurt sted på rommet, så finner jeg de aldri igjen.Har rotet vekk 250.- nå *lol* Husk å sjekke lommene dine før du vasker klær, har mistet for alltid et par 100 lapper på den måten, tror jeg har lært leksa nå. Ps: Fikk for 2 måneder siden 500kr i bursdagsgave i et kort, tror du jeg finner den da???? Nei ... Kjipt Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Er spam lov til i testposter? Det er ihvertfall noen som har skrevet det der at det er lov. Men det er også skrevet av en moderator at det er ikke lov. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Huff, det er så mange selvmotsigelser her på forumet, føler nesten at reglene blir forandret etter humøret til enkelte... Først har man lov til å poste pc specs i signaturen, så har man ikke, så plutselig er det lov igjen... Et av mange eksempler. Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=299659 uffda Endret 6. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=299659uffda det er vel ikke spam. det var bare jeg som lagte et "mesterverk" også vart den quota også blei alt bare tull (se litt ned på s.2) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ananas, hva slags telefon ble det på deg da? Baka, det tordner ute, men orker ikke å skru av nå, koser meg så med Pink Floyd med Dark Side of the Moon albummet Senere ikveld skal jeg på sjøloftet og spise pizza, det blir digg. Imorgen er det LAN, og jeg har ingen som kan kjøre meg, så jeg må kjøre med pcen på mopeden opp til byen Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Da har jeg kjøpt de nye monitorene. Sammen med det nye lydkortet, så kan jeg bare si WOW. Har ikke hørt så god lyd på lenge Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ah. Nå har jeg to store flasker med KMS molding paste. Digge greier. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ah. Nå har jeg to store flasker med KMS molding paste. Digge greier. Og hva er det? Sorry, har aldri hørt om det før Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 laaallalalallala... kjeeeeder meeeeg,, hmm.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det beste hår-styling-produktet som finnes. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ingen som bryr seg når jeg sier noe nei :hrmpf: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Det beste hår-styling-produktet som finnes. åssn vet du det? Har du prøvd alle da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har prøvd en god del, ja. Dax og Sweet Georgia Brown er f.eks. noe av det verste skvipet man kan ha i håret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg