Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Eh, hva er GPRS og GSM? Hvem av dem skal jeg velge? Sorry for min blondhet...

GPRS.

 

psilo; OH NOES!!!!!11eleven! Jeg er ganske ung, faktisk. Se profil, fikk pm fra en idiot som mente at det var 13-års aldersgrense på forumet, jeg satte ham på plass. :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:S JESUS CHRIST!!! Dere vet at det har vært sykt med lyn/torden her i vestlandet og at 2personer er truffet +monstad og 1stk fly. Anyways har kost meg og sett ut vinduet og glodd på disse lynene og da det sluttet å regne litt nå for 30min siden så tenke eg at eg kunne lufte hunden kjapt før det begynte å regne vilt igjen. Vel da eg sto ute så eg at det lynte langt unna og eg brydde meg ikke men plutselig smelte det noe sinnsykt rett bak meg. Det sies at hvis smellet og lyset kommer samtidig så er det innen 1km og denne gjorde meg nesten døv altså. Det slo ned i skogen og siden eg hadde ryggen til rakk eg ikke se helt kor den traff men det var faretruende nært så både eg og hunden beinet fortere en faen hjem. Eg kan ikke vite kor nær den slo meg meg 1km er pokker meg nært nok og eg tipper den var nærmere. Gudene må hate meg altså. Først for noen mnd siden så var det den jævla hjorten som truet meg i skogen her og nå prøver lynet å treffe meg. :S

 

*legge meg i fosterstilling*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...