Daniel Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 sjekk min sig Å nei, er det... den? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 sjekk min sig Å nei, er det... den? prøv ;p Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Å nehehehei, det er den! Bah, for en gangs skyld går det fortere å få svar på IRC enn i SO3. Endret 5. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Å nehehehei, det er den! Bah, for en gangs skyld går det fortere å få svar på IRC enn i SO3. hehe, verste filmen som er laget noen gang Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Også er du sulten igjen nå eller? Jeg ser den pizzabiten bak flaska! *pekepå* Hm. Den var en liten bit som var igjen fra frokosten min. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 psilocybe, du skulle hatt mora mi hos deg. Hu hadde drept deg pga. den biten. Hun ryddet vekk noen A4-ark og reklame fra telebutikken fra databordet mitt her om dagen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Få dere ett liv!? Ingen grunn til å være spydig. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ugh .. stikker nå ass. natta Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei. Fått ny mobil nå..Noen som vet hvorfor WAP ikke fungerer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ugh .. stikker nå ass. natta Jeg også. Ha en riktig fin natt alle sammen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Få dere ett liv!? WHAT? Jeg har da ett liv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hei. Fått ny mobil nå..Noen som vet hvorfor WAP ikke fungerer? Du må sende en sms til operatøren for å få innstillingene. Hvilken operatør har du? EDIT: FUCK, dobbelposting, jeg beklager alle moderatorer med litt tung pekefinger Endret 5. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei. Fått ny mobil nå..Noen som vet hvorfor WAP ikke fungerer? Du må sende en sms til operatøren for å få innstillingene. Hvilken operatør har du? Netcom... Hvorfor må man gjøre sånt? Det skal jo være der fra før av, da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) http://netcom.no/DittAbo/tjenestermobilen/wap.html# Bare velg det som trengs, og trykk på WAP, kan ta MMS etter det igjen. Endret 5. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://netcom.no/DittAbo/tjenestermobilen/wap.html# Bare velg det som trengs, og trykk på WAP, kan ta MMS etter det igjen. Eh, hva er GPRS og GSM? Hvem av dem skal jeg velge? Sorry for min blondhet... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 jeg har GPRS på min. psilocybe, har nicket ditt sammenheng med dette? http://www.drugsweb.nl/drugs/smartdrugs/paddos/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 EDIT: FUCK, dobbelposting, jeg beklager alle moderatorer med litt tung pekefinger Fy søren! Nå er du på virkelig tynn is, unge mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg