Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Kommer bare melding om at jeg må laste ned et plugin hos meg, en mpg fil, men jeg kan ikke laste den ned... Er det meningen da?

 

Noen som har smakt de nye svartingene? (Like før jeg skrev negerene, får sikkert advarsel av det :p )

Det ble faktisk opprettet en tråd om det sorte seigmennene var rasistiske :p

 

:wallbash::shrug::roll::omg::thumbup:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funket ikke i opera, gikk bedre i IE, men hva var det som var så morsomt? Bare noen som står og pakker ned kims poser? Har sett den homo rewklamen på tv, og så at det var samme folka, men har jeg ikke fått sett hele eller?

 

-Nå funkan, måtte bare lukke IE, åpne IE på nytt, lukke IE, åpne IE på nytt og se filmen en gang til så lastet den ned hele.... Sett reklamen 100ganger, like rå ;):lol:

Lenke til kommentar
Virker perfekt hos meg. Ganske morsom også.
<Kanush> it's funny, when I tell someone I'm an insomniac they almost always say "that's odd, I fall asleep as soon as my head hits the pillow" which is odd becuase I don't go around telling blind people "that's odd because I can see perfectly"
Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Hurra!

 

Også har jeg vært ute og spist sushi med pusen min, samt Jannicke (tatovøren min) og typen hennes. Vi fikk faktisk 20% rabatt, sikkert fordi vi var så snille og søte.

 

Soho sushi i Håkonsgaten, dere. Supergod mat, og veldig komfortable omgivelser.

Også er du sulten igjen nå eller? Jeg ser den pizzabiten bak flaska! *pekepå*

Lenke til kommentar
Kjeder meg :shrug: Leter etter tutorials til blender 3d.. *gjesp*

Vær så god, mange mindre tutorials.

BlenderManual.pdf, en SVÆR guide til Blender. Last ned den som heter BlenderManual.pdf.zip eller BlenderManual.pdf.gz, alt etter hvilket format du må ha den i.

Hm, noen som husker tråden jeg startet om en winamp-plugin som aktiverte taster i takt til musikken? Og hvor sur Neophus ble? Sitter og snakker med ham nå. :\

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...