Staalkontroll Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 -Er bikkje egentlig et negativt ord, slik som "neger"? ehh, nei? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bet nettopp huet av en guling; gjett hva jeg driver med.... Spiser seigmenn. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Joa Rekti det Gulingane er jo best da EDIT: ehh, nei? Var bare noen som ikke likte når jeg sa at det var en dritrå bikkje, måtte heller si dritrå hund... Altså, ikke banneord, men liksom nedlatende ord om en hund. *Vet ikke om det er sånn det skrives, "nedlatende". Endret 5. oktober 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Joa Rekti det Gulingane er jo best da Nei! Lysegrønne er best Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Joa Rekti det Gulingane er jo best da Nei! Lysegrønne er best NEI, gule er best. BASTA! Noen som har smakt de nye svartingene? (Like før jeg skrev negerene, får sikkert advarsel av det ) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 De røde eller de oransje er seff best ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Who gives a fuck!? Anyways.....2 ble truffet av lyn her i bergen. Har litt noiane for å gå ut siden isted var det lyn innen 1km fra her eg bor. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Who gives a fuck!? Anyways.....2 ble truffet av lyn her i bergen. Har litt noiane for å gå ut siden isted var det lyn innen 1km fra her eg bor. !! Kødder du? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Who gives a fuck!? Anyways.....2 ble truffet av lyn her i bergen. Har litt noiane for å gå ut siden isted var det lyn innen 1km fra her eg bor. !! Kødder du? Ja, kødder du? DRITER du i hvilken seigmann som er best??? Men, sykt, 2 truffet av lyn! *Ønske deg lykke til om du skal ut* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja, kødder du? DRITER du i hvilken seigmann som er best??? Men, sykt, 2 truffet av lyn! *Ønske deg lykke til om du skal ut* hehe .. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det engelske ordet "Bitch", kommer opprinnelig fra det norske ordet "Bikkje" Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 De bikkjene var råe da! -Er bikkje egentlig et negativt ord, slik som "neger"? Bet nettopp huet av en guling; gjett hva jeg driver med.... er kjerring det om en dame da ??? jeg mener nå nei Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Her er noe for å få dere på andre tanker: http://www.e-michael.jp/cart/dogs/dac095.096-2.jpg Ja jøss! Akkurat nå tenker jeg på syke folk som skjærer opp små valper! Den til venstre ser ut som om den har fått en kniv trykt inn i hodet! Okei, ikke egentlig. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) sikker måte å skaffe seg "hangover" på.. edit: flere besøk på en og samme linje faktisk.. Endret 5. oktober 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen som har smakt de nye svartingene? (Like før jeg skrev negerene, får sikkert advarsel av det ) Det ble faktisk opprettet en tråd om det sorte seigmennene var rasistiske Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det engelske ordet "Bitch", kommer opprinnelig fra det norske ordet "Bikkje" Som betyr tispe (female dog \ hund av det feminine kjønn). Men tror nok heller bikkje kommer av bitch gitt... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) *fixed* Endret 5. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 "Hey, little alternative girl Don't you wanna be my friend?" Jeg sang! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://www.motionblur.no/htmmovie/05zwart/14_pose.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg