flodhest Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Kan noen si meg hva klokken er? Orker ikke å bevege øynene ned i høyre hjørnet på toolbaren. Og HalTan: :yikes: x 10! Endret 24. november 2003 av flodhest Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Så du fikk med deg spøken..... Endret 24. november 2003 av jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 På Norsk? Trøtt og syk, skriver dårlig.... kan skrive finsk bedre hvis du vil.... Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det siste ordet er faktisk: Rosa. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Nei godtfolk, nå er det lalletid! Natta! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 b-real: Er du redd for tannlegen? Eller får du bare ikke ut fingern? Nei, jeg må betale hvis jeg skal dit...derfor Tatt meg no Panodil eller hva fan det heter...er smertefri ATM, men det kommer en dag i morra. Tror gammla kommer til å bestille time til meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 <@mercenary> you there?<B|Real> nei, det ser bare slik ut <@mercenary> <@mercenary> har du bil? <B|Real> erm...på denne tida? Er du gal? <@mercenary> ja <@mercenary> jeg er bare så jævlig røyksugen. <B|Real> blah...sug på tommeln ditt niktoinvrak <@mercenary> En normal samtale mellom meg og merc Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det siste ordet er faktisk: Rosa. Absolutette feliarte! Min lille Cazanovaia Den rette farven for at bruge er rød! Rød, rød og intet mindre! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jaja, men god natt folks. Kan ikke si noe annet en at jeg HATER de nye smilyene. De ødelegger hele posting-systemet, som er ganske fucked fra før for de som desverre må kjøre 1024*768. Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det siste ordet er faktisk: Rosa. Absolutette feliarte! Min lille Cazanovaia Den rette farven for at bruge er rød! Rød, rød og intet mindre! De tager nu meget fejl. Eller noe sånt. Får man ikke poster til "statsen" av å poste i "søppel"? Du har liksom 0 poster, men jeg ser jo godt at du har skrevet at rødt er best. Rosa. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 God natt alle sammen. god night, dont let the bed bugs bite. elns. Får håpe jeg drømmer at jeg kjører en lamborghini i natt og BTW: Jeg vet det går an å høre på politiradio over internett. Er det lovelig? Å ha en server med politiradio mener jeg? Kansje hvis det er svansk server? Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det siste ordet er faktisk: Rosa. Absolutette feliarte! Min lille Cazanovaia Den rette farven for at bruge er rød! Rød, rød og intet mindre! De tager nu meget fejl. Eller noe sånt. Får man ikke poster til "statsen" av å poste i "søppel"? Du har liksom 0 poster, men jeg ser jo godt at du har skrevet at rødt er best. Rosa. De må da tillate Dem å følje med i Matrixen? Er De helt utdatert? Men farven er fortsatt rød, og jeg går nu til sengs Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Natta. Æsj, vakke like kul som Lenke til kommentar
Term Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 godt å være på jobb igjen. Synes det har blitt alt for lite jobb på meg nå...hehe. Kjøpte meg Star wars galaxies i helga, og har spilt det siden lørdag. Er faktisk storimponrt. Ventet meg loads meg bugs, men har bare opplevd en så langt. Ganske stolt over meg self for at jeg bare gikk ut på lørdag. orka hverken fredag eller søndag selv om det var mange som skulle ut. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 :/ Like søren meg ikke de nye smile greiene heller. :/ Lenke til kommentar
Term Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 har nå sett the majestic som tidsfordriv på jobb. Huset er smekkfullt, men det er jo seff ingen som orker å bråke når jeg kjeder meg. Det er bare så typisk. Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Look @ teh gay smilies! is gay is gay is ubergay gay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg