potetskrell Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja da er det legge tid for meg også. Bra at kjæresten allerede har varmet opp sengen , litt lettere å sove da! Natta til alle da. Malvado out. Har ingen til å varme opp senga mi.. *snufs* Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 U2 - Beautiful day spilles på MTV nå.. Digger den sangen og videoen! Blir liksom i godt humør! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) *kikke bort på en tom seng* jeg legger meg vel om en halvtimes tid. EDIT: Endret 4. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 "Skriv en bokanmeldelse av Tangeruds bok ”Nedenfra sett” hvor dere anvender begreper og perspektiver fra sosiologi, sosialantropologi og etikk" Får vel starte først som sist... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Starter 11.45 imorgen jeg. Også imorgen så skal jeg hente det nye lydkortet og monitorene mine, om bare mamma får overført alle pengene til kontoen min, så har jeg alt utstyret hooket opp på denne tiden imorgen Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 For en dag Eneste lyspunkt: Congratulations! You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. Jaja, blir det ikke en bedre dag i morgen så går jeg i hi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bestilte meg en ny disk jeg. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bestilte meg en ny disk jeg. jeg og skal kjøpe den Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Snufs. Eg og vil ha nye disker. Anyways tror eg legger meg tidlig idag. God natt. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Lollers. Nå er det skoletid snart, må bare mekke håret så stikker jeg. Håper de har fått stipendet mitt på skolen da. I tilfelle blir dette en bra dag Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Lol, skole allerede! Sitter i sengen å ser på "The Terminal", skal snart legge meg. Have føn på skolen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Da var jeg hjemme igjen. Skal ikke tilbake på skolen før 12:05. Og fri imorgen. Også har jeg lyst til å kjøpe meg noe ny hardware. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen har det godt... Sitter her og koser meg med excel Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har fri fram til 1205 og da er det prøve = jeg går ca 1220. Fy faen så idiotisk altså, nå har jeg 2 timer med absolutt ingenting å gjøre på det kjedeligste stedet i hele verden. ARG Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen har det godt...Sitter her og koser meg med excel stfu, jeg koser meg med access Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg koser meg med film. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Noen har det godt...Sitter her og koser meg med excel stfu, jeg koser meg med access Access er jo gøy det da Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 kan ikke fordra posten pakka fra komplett har liksom liggi på "innkommet postsentral hamar" i mange dager nå . Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Har fri fram til 1205 og da er det prøve = jeg går ca 1220.Fy faen så idiotisk altså, nå har jeg 2 timer med absolutt ingenting å gjøre på det kjedeligste stedet i hele verden. ARG Gikk likegodt til byen og kjøpte no mat + 5 pakker gelatin, også har jeg bestilt time hos frisøren Farge mohawken BLÅ tenker jeg. Det blir digg. *spise deilig bagett med skinke og eggesalat* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg