Goophy Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 |^^^^^^^^^^^^^^| || | condom ||| |"; ,___. |_..._...______ | ||_|__|..., | "(@ ) (@ ) " |(@ )(@ ) (@ ) Forward this to at least 10 people and you are guaranteed to have a wild weekend with the luv of your life Nyeste plagiat på MSN. Måtte folk som starter slikt brenne. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 AAAAAAARGH! Ikke lenge før jeg får den altså. Earendil, du har så rett. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Fremdeles ingen som kan hjelpe meg med skjermkortet mitt i signaturen? Trenger et nytt ett! Les neste linje om du har nerver til det: AMD64 3000+ 1024MB RAM, ASUS K8N-E DELUXE, Radeon 9200 Atlantis 128MB PCi Siste punkt er skremmnde ikke sant? Derfor, HJELP MEG med å velge nytt skjerkort! [/Må alltid være så sinnsykt offtopic i forhold til hva vi diskuterer her jeg...] Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Mmm Anette_ vi får håpe mr Dr.X ikke leser denne posten i tilfelle han er en sånn sjalu Macho mann, synnes nesten synd på eksen din hvis han er sånn :!:Fikk følelsen av at han er ekstra stor og sterk pga bodybuilder tråden hans... wtf ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Holgert! Stikk å sjekk om det jobber noen finer damer på esso i dag Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 *Galoppere ned til Esso* Print ut noe fra babethreaden, hold det foran deg og stikk ned selv. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 *Galoppere ned til Esso* Print ut noe fra babethreaden, hold det foran deg og stikk ned selv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 I couldn't figure why You couldn't give me what everybody needs I shouldn't let you kick me when I'm down My baby I find out everybody know that You've been using me I'm surprised you Let me stay around you One day I'm gonna lift the cover And look inside your heart We gotta level before we go And tear this love apart Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hihi se på denne: Begynner å blir trøtt *legge seg* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hihi se på denne: Begynner å blir trøtt *legge seg* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ah, i morra skal klassen min på "Klinikk for seksuell opplysning". Gleder jeg meg? Nei! Blir bare tragisk. Underviseren: "Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, gutter, men dere har en tissefant. Ja, den dere tisser ut av. Noen spørsmål?" Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ah, i morra skal klassen min på "Klinikk for seksuell opplysning". Gleder jeg meg? Nei! Blir bare tragisk. Underviseren: "Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, gutter, men dere har en tissefant. Ja, den dere tisser ut av. Noen spørsmål?" Hørt den der ja. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) I morgen må jeg levere inn telefonen min til reparasjon... håper de ikke tar alt for mye penger for å reparere den... Men men, må vel nesten sove litt snart. Så, jeg sier god natt. EDIT: Faktisk, så sier jeg god natt nå. Endret 4. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Da er første skoledag i høstferien ferdig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg må legge meg. Night. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ah, i morra skal klassen min på "Klinikk for seksuell opplysning". Gleder jeg meg? Nei! Blir bare tragisk. Underviseren: "Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, gutter, men dere har en tissefant. Ja, den dere tisser ut av. Noen spørsmål?" Det er jo det beste med hele barneskolen jo! Husket da vi kastet vannfylte kondomer rundt på gårdplassen foran skolen. For å se hvor solid en kondom kan være, da.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Unnskyld, prøver du å antyde at jeg går i barneskolen? Jaha. Greit. Bullseye! Jeg går i 10. klasse, men pytt, pytt. Det er nesten det samme. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja da er det legge tid for meg også. Bra at kjæresten allerede har varmet opp sengen , litt lettere å sove da! Natta til alle da. Malvado out. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg