Anette_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Haddis hva er det greiene med eksen din nå? Er det hu som dumpa deg og hadde en nye med en gang..? Grattis til søstera di Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Haddis hva er det greiene med eksen din nå? Er det hu som dumpa deg og hadde en nye med en gang..? Jepp... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jada alt for mye smilier.. Men HVORFOR? Trodde du hadde fått med deg nå at du er for bra for henne.. ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) "Au". Edit: -o-copter Endret 4. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Men hun er så søt Endret 4. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Haddis, du er svak Skal ikke legge meg oppi det jeg.. X-en min ble visst forelska i meg på nytt to ganger idag, først da ha så meg på bussen "fordi jeg var så pen" og så da jeg kjøpte mat i kantina og han så på meg fralangt unna, også av samme grunn. Skjøner faen ikke hva som går av han, han må jo surre seg videre her i livet!! Menmen, natta folkens Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Stakkars Haddis, det er vanskelig å være forelsket i eksen sin, men husk det var jo en grunn til at det ble slutt... Mmm Anette_ vi får håpe mr Dr.X ikke leser denne posten i tilfelle han er en sånn sjalu Macho mann, synnes nesten synd på eksen din hvis han er sånn :!: Fikk følelsen av at han er ekstra stor og sterk pga bodybuilder tråden hans... Edit : Lol blings litt med navnet på kjæresten til anette :!: , fikset nå... Endret 4. oktober 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Haddis, du er svak Jeg er en tøffel. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg vil også være tøffel. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Noen fortell faren min at 100kb/sec ikke betyr at jeg tar hele båndbredden vår (ca 270kb/sec)! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hm... hva kan jeg lese på i kveld før jeg sovner? Telefonen er gåen, så jeg kan ikke lese bash.org... må vel finne en sånn "bok", eller et "blad". Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg vil også være tøffel. Du er tøffelen min du Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Join the Tøffel klub my son! -Star wars modified. Endret 4. oktober 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg vil også være tøffel. Du er tøffelen min du Du er ikke en søt jente jeg kan gjøre alt for. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Da hopper jeg til køys... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 wimp! Jeg har vondt i huet, lukter maling her ennå. Forbanna oljemaling. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det skal vel jeg også snart. Skole imorgen, regn... Ufine greier. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Noen som vil lage en reportasje om et eller annet til meg? Lager en avis, som skal leveres inn i morgen.. Jaja.. Gjør dette ferdig, så legger jeg meg.. natta Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 SupremeX, hvor lang skal den være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg