-Teddy- Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvis man er borte herifra en time så er det jo side opp og side ned å lese, blir nesten litt for mye... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvis man er borte herifra en time så er det jo side opp og side ned å lese, blir nesten litt for mye... Derfor man aldri går herfra.... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 har funnet igjen quake ll alle banene er jo helt like splitter like, alle vegger gulv ser helt like ut. merkelig, spillet er ganske gammelt og har jo ikke akkurat super detaljert grafikk men den er på sin helt egene "quake ll stil" så den er ganske tøff alikevell. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Nope, hun er singel, gutta. Fakta. Eller, hva vet jeg, egentlig. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hvis man er borte herifra en time så er det jo side opp og side ned å lese, blir nesten litt for mye... Derfor man aldri går herfra.... Jammen, hvis man skal spise da? Uansett; noen som kan hjelpe meg med nytt skjermkort eller? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 13 brukere leser dette emnet, kan jeg ta 13-3, som er meg, darkness- og pelle som sitter uten å tenke skitne tanker om søsteren til pelle? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Nope, hun er singel, gutta. Fakta. Eller, hva vet jeg, egentlig. Ka-bing! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 13 brukere leser dette emnet, kan jeg ta 13-3, som er meg, darkness- og pelle som sitter uten å tenke skitne tanker om søsteren til pelle? 12. Og jeg hadde ingen skitne tanker om hun, nei. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 13 brukere leser dette emnet, kan jeg ta 13-3, som er meg, darkness- og pelle som sitter uten å tenke skitne tanker om søsteren til pelle? 12. Og jeg hadde ingen skitne tanker om hun, nei. jeg hadde Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 13 brukere leser dette emnet, kan jeg ta 13-3, som er meg, darkness- og pelle som sitter uten å tenke skitne tanker om søsteren til pelle? 12. Og jeg hadde ingen skitne tanker om hun, nei. Ikke jeg heller...bare lurte på hvor gamme hu var.... Hadde skitene tanker om ei annen jeg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 haddis, slutt å tenke på eksen din Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 13 brukere leser dette emnet, kan jeg ta 13-3, som er meg, darkness- og pelle som sitter uten å tenke skitne tanker om søsteren til pelle? 12. Og jeg hadde ingen skitne tanker om hun, nei. jeg hadde Hun var litt digg da.. Kanskje hun vil komme hjem til meg og teste dildoen min? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg hadde ingen skitne tanker, jeg ble bare litt oppspilt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 bare fordi at det dukker oppe en forside på forumet her så skal plutselig alle som leser tråden tenke skitne tanker? hmmm noe som ikke stemmer her.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Mark Higgins fikk nettopp en 156-serie i snooker!!!11!11!one1oneeoneno1!!1!11 første, og sikkert siste gangen i mitt liv jeg ser noe sånnt Endret 4. oktober 2004 av Camron Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 haddis, slutt å tenke på eksen din Kan ikke no for det Tenker jeg skal ha det gøy før jeg legger meg i dag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Mark Higgins fikk nettopp en 156-serie i snooker!!!11!11!one1oneeoneno1!!1!11 første, og sikkert siste gangen i mitt liv jeg ser noe sånnt OMG! Er det bra? Hva betyr det? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) for å si det mildt er det JÆVLI bra!!! i snooker er egentlig det meste du kan få på en serie 147 poeng...men siden motspilleren til Higgins slo den hvite nedi hullet o.l., så fikk Higgins 9 ekstra poeng! altså tilsammen 156 poeng! Bare pga dette får han £20 000, samt stor respekt selvsagt Endret 4. oktober 2004 av Camron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg