darkness| Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg vet at vi har kjent hverandre i kort tid men når man møter en person som lissom alt "klikker" med så bare vet man det.. Kan ikke tenke meg å være sammen med noe annen person eller at ejg passer så bra sammen med noen annen person.. Alt er hundre tusen ganger bedre enn det forrige forholdet mitt. Høres kos ut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 *hyyl* Blir gal!Sitter å mekker sammen en powerpoint presentasjon om photoshop (idiot oppgave) Hva burde jeg ha med? har med mask, layers bla bla bla.... hjernen min har tørket ut kan det virke som filters? Opacity? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er kjempekos Men nå kaller fysikkbøkene på meg og jeg kommer så absolutt til å få en toer og gråte når jeg får den igjen: Huff... *deppe* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Slemminger. Jeg har flotte forhold. Så lenge du er happy i din lille rosa verden burde vell dem andre holde munn? Nettopp, asså. Strø litt pulver og ha lang nok fingernegl, så ordner alt seg... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Buhu-hu... SX1en min vil ikke slå seg på! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 OK, denne posten handler om hvor glad jeg er på min søsters vegne. Hun er på forsiden av "Det Nye". Hjemmesidene til Det Nye Ja, jeg synes det er litt kult! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bandidos Pelle: Råkult Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 OK, denne posten handler om hvor glad jeg er på min søsters vegne. Hun er på forsiden av "Det Nye". Hjemmesidene til Det Nye[/] Ja, jeg synes det er litt kult! Gammel er søstra di? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bandidos Pelle: Råkult Vil du å være på forsiden av "Det nye", eller "KK" ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Søstra mi har også vært modell for Lene V men hun kommer bare i slik strandtorget avis her i lillehammer Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Fete saker. Hun er heldig. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Søsteren min blir 18 den 17. oktober. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Søsteren min blir 18 den 17. oktober. Jeg er 18. Muhahaha! Bilde av søs? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Se ovenfor, tor_erik. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Se ovenfor, tor_erik. Å dæven. Si meg, står nummeret deres i profilen din? *Lete i profil...* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Se ovenfor, tor_erik. Å dæven. Si meg, står nummeret deres i profilen din? *Lete i profil...* Tier på at hun har type. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Se ovenfor, tor_erik. Å dæven. Si meg, står nummeret deres i profilen din? *Lete i profil...* Tier på at hun har type. Doh. Alle pene damer har jo det. Forbanna dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg