b-real Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pffft! Skuffet over "stormen" her i vestlandet. Håpet å se tak og ting fly rundt men dette er ikke noe mer enn en flau vind. Ja er rart det at de melder katastrofe lat sør for trøndelag Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jævlig bra "forhold" du og typen din har Thea Tror dere burde snakke mer eller no Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pffft! Skuffet over "stormen" her i vestlandet. Håpet å se tak og ting fly rundt men dette er ikke noe mer enn en flau vind. Jepp, rimelig patetisk storm så langt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jævlig bra "forhold" du og typen din har Thea Tror dere burde snakke mer eller no Enig. Du har noen rare forhold thea, no offence meneh...du har. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pffft! Skuffet over "stormen" her i vestlandet. Håpet å se tak og ting fly rundt men dette er ikke noe mer enn en flau vind. Jepp, rimelig patetisk storm så langt. Her i skien blåser det friskt, ikke helt storm, men det blåser greit nok til at man må trykke litt ekstra fra på hælene når man går Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Var det deg? Faen da, du skulle sagt ifra. Du så meg sammen med to andre, ikke sant? Hehe, joa, skulle det. Får ha det til gode til neste gang. Husker akkurat det fordi jeg tenkte at jentene du satt sammen med var ganske høylytte Hehe, ja, du vet, de er 15 år gamle. Så det ut som jeg kosa meg, kanskje? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Enig. Du har noen rare forhold thea, no offence meneh...du har. e9 jeg og liksom. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jg oxo! Noen som har sjokoladepudding og vaniljesaus til meg? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pffft! Skuffet over "stormen" her i vestlandet. Håpet å se tak og ting fly rundt men dette er ikke noe mer enn en flau vind. Har klart å ødlegge 2 paraplyer når jeg var i byen i dag... Sterk vind Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jg oxo! Noen som har sjokoladepudding og vaniljesaus til meg? Nei, men jeg spiste riskrem og rødsaus til desser i dag Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 jg oxo! Noen som har sjokoladepudding og vaniljesaus til meg? Nei, men jeg spiste riskrem og rødsaus til desser i dag I forcen? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pffft! Skuffet over "stormen" her i vestlandet. Håpet å se tak og ting fly rundt men dette er ikke noe mer enn en flau vind. Har klart å ødlegge 2 paraplyer når jeg var i byen i dag... Sterk vind DA du var i byen, grrrrrrrrr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Noen som har sjokoladepudding og vaniljesaus til meg? Nei, men jeg spiste riskrem og rødsaus til desser i dag I forcen? Ja...setermoen har landets beste millitære-messe så ja. Kunne også ha spist karamellpudding, men det liker jeg ikke. Elsker maten her oppe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Dr.X, unnskyld meg, men hva er vitsen med å si at du ELSKER Anette i signaturen din? Minner meg om Fred Frode (L) Grete Susann i nick på msn. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Hm.. vet ikke, hvorfor ikke? Endret 4. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Dr.X, unnskyld meg, men hva er vitsen med å si at du ELSKER Anette i signaturen din? Minner meg om Fred Frode (L) Grete Susann i nick på msn. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Dr.X, unnskyld meg, men hva er vitsen med å si at du ELSKER Anette i signaturen din? Minner meg om Fred Frode (L) Grete Susann i nick på msn. Hva er vitsen med "Med vennlig hilsen Henrik", når du ikke heter Henrik? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hvor lenge har dere kjent hverandre da? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 hvor lenge har dere kjent hverandre da? Jeg og Anette ? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Hehe, joa, skulle det. Får ha det til gode til neste gang. Det burde du, ja :!: Hehe, ja, du vet, de er 15 år gamle. Så det ut som jeg kosa meg, kanskje? nei, mener å huske at du satt slik: edit: føkkings quoting.. Endret 4. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg