Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Am in love (igjen ja) Var å spiste middag i byen med x-dama... Ultra koselig! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ble kind of dumpet i går, jeg. Han vil ha meg tilbake i dag, men nå skal jeg leke litt kostbar. Haddis; er du forelsket i eksen igjen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja, noen av dere har det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 haddis, du er en tøffel Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ble kind of dumpet i går, jeg. Han vil ha meg tilbake i dag, men nå skal jeg leke litt kostbar. Haddis; er du forelsket i eksen igjen? at du gidder Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) haddis, du er en tøffel Jepp, og jeg er stolt av det AnAnAs: Joa...meget forelsket... Endret 4. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 haddis, skarru drekke i kveld? Btw; siggen din er som smurt for russekort ( ) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Fint at du er tilbake wh1te... Haddis trenger å bli jekket ned litt nå..drekka mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Fint at du er tilbake wh1te... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 haddis, skarru drekke i kveld? Btw; siggen din er som smurt for russekort ( ) Drikke ja... Tror ikke det, kroppen min et utslitt etter 2 heftige dager med mye alkohol Tja...siggen min, er faktisk ei jeg var sammen med for en god stund tilbake som visket meg det i øret på fylla en gang... Syntes det var morsomt og et godt point Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Fysikkprøve imorgen Holger: det er nå du skal blokke meg på msn hvis du ikke vil bli mast høl i hodet på av meg *flytte Anette fra gruppen med blokkerte HW.no-folk* Så meg ganske lei av alle på- og av-loggingen deres, samt de helvetes massesamtalene. Har du blocka meg og? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 wh1te, sjekk tråden din. *fnis* Mora mi har ryddemani, hu ryddet vekk noen ark fra pc-bordet! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg håper det er 3FY dere skal ha prøve i, 2FY er ez. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 haddis, du er en tøffel Jepp, og jeg er stolt av det AnAnAs: Joa...meget forelsket... Jeg liker at du er tøffel, men jeg synes du bør ta bedre vare på hjertet ditt. Passe på at hun ikke er slem med deg igjen, for da må jeg komme og daske henne Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 haddis, du er en tøffel Jepp, og jeg er stolt av det AnAnAs: Joa...meget forelsket... Jeg liker at du er tøffel, men jeg synes du bør ta bedre vare på hjertet ditt. Passe på at hun ikke er slem med deg igjen, for da må jeg komme og daske henne kan jeg få se på den daskinga *grrrr* hehe Fuck, kjøpte meg xbox, disk og chip, starta å chipe men hadde hverken erfaring eller riktig utstyr, heldigvis fungerer den fortsatt sier jeg bare Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Pffft! Skuffet over "stormen" her i vestlandet. Håpet å se tak og ting fly rundt men dette er ikke noe mer enn en flau vind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg