Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Blå = Glad? ) Lei av at Janne ikke fikser å ta bilde Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jadda, jadda, Haltan, bildene er seff dedikert til deg : Seff. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Jeg savner Bjørn. ( Og OgnOmm. Han var så snill mot meg. Edit: Åååh! FY ****** ******* drittsmiley som kommer! Argh! Ser ut som en skeiv katt som er gul og sinna. Den er da ****** ikke lei seg FFS!!! Endret 24. november 2003 av sosohal Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hoho, krangler med en fyr over msn nå. Han har glemt skjerfet sitt hos meg, skulle hente det, jeg stakk ut. Dro fire t-banestasjoner for ikkeno. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 that's the spirit! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Spirit har jeg plenty av, gitt.. Uansett, soso er sinnsykt treig til å motta penger. Dumbass, vi frøs rumpa av oss. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Nå har jeg lyst på cola ( Gjør dere da folkens? Utenom å plage folk på MSN hihi Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Spirit har jeg plenty av, gitt..Uansett, soso er sinnsykt treig til å motta penger. Dumbass, vi frøs rumpa av oss. :[stygg simley]: (( Du sa det gikk bra jo. (( Du skal få en varm kopp te av meg en dag, som plaster på såret. )) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Uhm, earl grey tea eller lipton og du er tilgitt baby Fy fan, vært på møte i dag, jeg skal visst få en fyr til å prate til meg om "hvordan motivere seg til å gjøre lekser og øve på prøver". Litt dårlige resultater her, ja. Tror ikke jeg kommer inn på OHG neste år engang. Fnis. Uansett, i dag er livet skikkelig bra. Men i morgen blir det dritt som ******. Gruer meg, skulle ønske vi kunne hoppe over en dag. Det hadde vært jævlig kos! Soso - er Gaymond jomfru???? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Thea er jente... Neida, tenker ikke over sånnt. I dag har jeg tenkt ut min topp3 favorittdyr-liste (ja, naturfag er kjedelig...) 1. Nisser 2. Nebbdyr 3. Strutser ØYH! :yikes: Hvorfor er ikke flodhester med på den lista di? Dem burdte jo såklart "toppa heila driten"! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg håper det, og jeg håper han dør sånn. Gjøkke no om du ikke kommer inn på OHG, da, siden du skal på Steinern neste år, mener jeg. ))) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Nå har jeg lyst på cola ( Gjør dere da folkens? Utenom å plage folk på MSN hihi *drikke kald cola fra boks* Ahh...! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Fnis, blir nok en skole med litt finere gutter. NOE må man jo gjøre i friminuttene Altså, nå våser jeg. Spilte du The Curse of Monkey Island før? Fant igjen spillet nå. Er skikkelig tricky jo. Skjønner ikkeno. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Fåkke finere gutter enn på Steinern da. Aldri spilt Apeøy-spill, nei. Gamer bare CS og sånn. Eller, jeg har spilt Unreal med moren din en gang. Da var hun flinkere enn meg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Thea er jente... Neida, tenker ikke over sånnt. I dag har jeg tenkt ut min topp3 favorittdyr-liste (ja, naturfag er kjedelig...) 1. Nisser 2. Nebbdyr 3. Strutser ØYH! :yikes: Hvorfor er ikke flodhester med på den lista di? Dem burdte jo såklart "toppa heila driten"! Så lenge flodhestene fortsetter å bruke :yikes: så er de tatt av lista. Thea -> Monkey Island rawker! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) *Nynne You are Like A Dream Come True* Æsj, mamma maser om at jeg burde gå ned og spise.. seks timer siden sist, bla bla bla... hater mammaer asså.... de er et sliiiiiiiiiiiit... EDIT: Hvorfor skjønner jeg ikkeno av det spillet?... han Guybrush er skikkelig slem...gjør ikke som jeg vil... Endret 24. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) *Nynne You are Like A Dream Come True* I know, i know Endret 24. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har spist 3 bananer i dag. Det er unormalt mye frukt. Og 1,5 liter saft. Nå har jeg henta 0,5 saft til og masse småkjeks ))))) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Da stikker jeg fra både msn og forumet. Maten kaller visst. Bon nuit Viktig EDIT: DiMiles, du har Gulars joooo! Du rokker sinnsykt heftig! *muah* Endret 24. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg