Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Uhm, earl grey tea eller lipton og du er tilgitt baby ;)

Fy fan, vært på møte i dag, jeg skal visst få en fyr til å prate til meg om "hvordan motivere seg til å gjøre lekser og øve på prøver". Litt dårlige resultater her, ja. :blush: Tror ikke jeg kommer inn på OHG neste år engang. Fnis. :mrgreen:

Uansett, i dag er livet skikkelig bra. Men i morgen blir det dritt som ******. Gruer meg, skulle ønske vi kunne hoppe over en dag. Det hadde vært jævlig kos! :cry:

Soso - er Gaymond jomfru????

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Fnis, blir nok en skole med litt finere gutter. NOE må man jo gjøre i friminuttene :evil:

Altså, nå våser jeg. Spilte du The Curse of Monkey Island før? Fant igjen spillet nå. Er skikkelig tricky jo. Skjønner ikkeno. :sleep:

Lenke til kommentar
Thea er jente...

Neida, tenker ikke over sånnt.

I dag har jeg tenkt ut min topp3 favorittdyr-liste (ja, naturfag er kjedelig...)

1. Nisser

2. Nebbdyr

3. Strutser

:mrgreen:

ØYH! :yikes:

Hvorfor er ikke flodhester med på den lista di? Dem burdte jo såklart "toppa heila driten"!

Så lenge flodhestene fortsetter å bruke :yikes: så er de tatt av lista.

Thea -> Monkey Island rawker! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

*Nynne You are Like A Dream Come True* :woot:

Æsj, mamma maser om at jeg burde gå ned og spise.. seks timer siden sist, bla bla bla... hater mammaer asså.... de er et sliiiiiiiiiiiit... :innocent:

EDIT:

Hvorfor skjønner jeg ikkeno av det spillet?... han Guybrush er skikkelig slem...gjør ikke som jeg vil... :wallbash:

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Da stikker jeg fra både msn og forumet. Maten kaller visst.

Bon nuit :love:

Viktig EDIT:

DiMiles, du har Gulars joooo! :woot: Du rokker sinnsykt heftig! *muah* :cool:

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...