Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke sååå mange tusen i skader, ripene ødelegger jo ikke noe, men er greit å ha det strøkent når man skal selge liksom. :p

 

Styret koster vel maks et par hundrelapper for det teite røret, bremsepedal er vel cirka det samme, får det billig siden pappa kjenner importøren. Men, kjipt allikevel. Ripene vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, sjekke ut om det er i selve kåpene eller bare dekalene, og så se hva nye dekaler koster, om det koster mer enn det å lakkere kåpene river jeg de av og lakkerer tenker jeg.

Lenke til kommentar

Hater pcen min i dette øyeblikk. Etter oslolan så har den fått ett merkelig virus, som norton internett securety ikke finner :wallbash:

Pcen lagger bare jeg bruker internett og msn, men ikke i spill.

 

Noen som veit ossen jeg aktiverer den antivirus greia på amd 64?

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Internett ! herregud så deilig :love: vær uten internett i 3-4 dager så skjønner du hvor genialt internett egentlig er...åå nå er jeg jeg glad :cool:

Jeg har vært uten internett i flere uker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Internett ! herregud så deilig  :love: vær uten internett i 3-4 dager så skjønner du hvor genialt internett egentlig er...åå nå er jeg jeg glad  :cool:

Jeg har vært uten internett i flere uker.

oj, skjønner ikke at du har overlevd o_O

MYE film :cool:

Lenke til kommentar
Internett ! herregud så deilig  :love: vær uten internett i 3-4 dager så skjønner du hvor genialt internett egentlig er...åå nå er jeg jeg glad  :cool:

Jeg har vært uten internett i flere uker.

Jeg hadde ikke PC i hele sommerferien. :hm:

 

Goophy: Si ifra om du finner et sånt spill som du snakker om.

Lenke til kommentar
Internett ! herregud så deilig  :love: vær uten internett i 3-4 dager så skjønner du hvor genialt internett egentlig er...åå nå er jeg jeg glad  :cool:

Jeg har vært uten internett i flere uker.

Jeg hadde ikke PC i hele sommerferien. :hm:

me 2 :roll: forumet virker helt annerledes når man kommer tilbake

Lenke til kommentar
SupremeX: så jeg deg i byen på lørdag ved Dolly Dimples som ligger ved SAS-hotellet? Jeg satt på 42-busstoppet. :woot:

 

Edit: jeg er/var gutten, ikke de to jentene som satt ved siden av meg. :p

Var det deg? Faen da, du skulle sagt ifra. Du så meg sammen med to andre, ikke sant? Hadde vært å feiret bursdagen min på Yonas, og ventet på noen som skulle kjøre oss hjem.

 

Husker akkurat det fordi jeg tenkte at jentene du satt sammen med var ganske høylytte :p

 

Teddy- Merk teksten du skal ha oversatt, høyreklikk og velg oversett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...