Jooakim Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 @ Teddy du kan jo finne no stoff her da : http://www.aktive-fredsreiser.no/saeroppga..._leirene_03.htm Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 -Teddy-: Kanskje du finner noe på remember.org? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 bjaa, har du erfaring med å bruke ferier til wanking? Juleferien Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Skulle spise "frokost" nå jeg og... Men så var det bare en tørr gammel brødskelk igjen... Så sendte muttern ut for å kjøpe brød Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Trenger ikke være på norsk, bare det ikke er andre språk enn engelsk eller norsk går det bra Takk for linker, sjekker de nå EDIT @ Teddy du kan jo finne no stoff her da : http://www.aktive-fredsreiser.no/saeroppga..._leirene_03.htm Bra side! finfine greier Noe lignende side jeg hadde funnet sist og, slipper alle de derre "kun fakta" greiene 1k thx Endret 4. oktober 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bruk opera, da kan du oversette fra fransk, spansk, italiensk, portugisisk og japansk til engelsk Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Åh, hva heter nå den sangen der alle artistene som betydde noe på 80-tallet var med og sang? Paul McCarthny, Michael Jackson, Stevie Wonder, osv... ARGH! "We are the world"? Eneste sangen jeg vet om der Michael Jackson har sunget med andre stjerner Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bruk opera, da kan du oversette fra fransk, spansk, italiensk, portugisisk og japansk til engelsk Men ikke norsk Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Nei, get Firefox, sier nå bare jeg. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) SupremeX: så jeg deg i byen på lørdag ved Dolly Dimples som ligger ved SAS-hotellet? Jeg satt på 42-busstoppet. Edit: jeg er/var gutten, ikke de to jentene som satt ved siden av meg. Endret 4. oktober 2004 av Purify Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg skal kjøpe meg ( ) et spill, noen som har ett å anbefale? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Fysikkprøve imorgen Holger: det er nå du skal blokke meg på msn hvis du ikke vil bli mast høl i hodet på av meg Teit med tre kapitler på en prøve ja.. Skjønner bare det første jeg.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg skal kjøpe meg ( ) et spill, noen som har ett å anbefale? Myst IV Revelation!!! Vant for best grafikk på E3. (over HL2 og Doom3) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Stikk innom http://no.gamesmix.com og sjekk ut salg-delen der. Utrolig mye bra fra 5kr og oppover. Veldig mye til 19/29kr. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er ikke grafikken i alle Myst-spillene forhåndsrendrete stillbilder? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Myst IV Revelation!!! Vant for best grafikk på E3. (over HL2 og Doom3) Allerede kommet meg gjennom hele... Er vel stillbilder ja. Edit: Må sjekke ut gamesmix-greiene. Endret 4. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 "We are the world"? "We are the world, we are the children.." *nynne* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg skal kjøpe meg ( ) et spill, noen som har ett å anbefale? Rome: Total War Ser ganske pent ut. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Uff.. Norsk prøve i morgen.. 2 kapitler :( Hvor er deppe tråden? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er ikke grafikken i alle Myst-spillene forhåndsrendrete stillbilder? Ikke i det nye. Er samme som i Myst 3 Exile bare at de nå har ordentlige f.eks. fjellvegger. Er ikke stillestående lenger, de har nå lagt til at du kan se skyggen av skyene som går over landskapet. Spillet har sin egen vindmotor som får blader, ark o.l. til å blåse/blafre osv. Er vanskelig å forklare, men er en utrolig spilleopplevelse. Er langt steg fra Myst-Myst3 og Myst3-Myst4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg