Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow så det blir full storm imorgen altså. Wee hater drittvær men digger stormer og sånt. Hihihi kommer sikkert til å gå rundt skogen og håpe at en tre eller 2 blir revet overende.  :D

 

Yes im weird like that.

Pfft, den kommer på sør-øst, så fjellet står i veien. :yes:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Wow så det blir full storm imorgen altså. Wee hater drittvær men digger stormer og sånt. Hihihi kommer sikkert til å gå rundt skogen og håpe at en tre eller 2 blir revet overende. :D

 

Yes im weird like that.

stormer er kult! Digg å gå ute når du må streve for å holde deg på bakken.

 

Så, da er jeg også merkelig. :p

Lenke til kommentar

OKEI, trenger hjelp av musikk-eksperter, eller folk med peiling. Eller, rett og slett alle, etter nøyere ettertanke. Uansett, til spørsmålet:

 

Vi skal presentere en sang som må bety noe. Som f.eks handler om å stå imot evt. motgang o.l. Eller en som synger om rasisme, og hvordan man skal være sterk i troen, og aldri slutte å se ned på seg selv eller noe i den duren.

 

Skjønner dere hva jeg mener?

 

Takker på forhånd. :)

Lenke til kommentar
OKEI, trenger hjelp av musikk-eksperter, eller folk med peiling. Eller, rett og slett alle, etter nøyere ettertanke. Uansett, til spørsmålet:

 

Vi skal presentere en sang som må bety noe. Som f.eks handler om å stå imot evt. motgang o.l. Eller en som synger om rasisme, og hvordan man skal være sterk i troen, og aldri slutte å se ned på seg selv eller noe i den duren.

 

Skjønner dere hva jeg mener?

 

Takker på forhånd. :)

Finnes jo mange slike sanger, 2pac har jo en del.. for å nevne rap. Bare hør på sanger du liker, les gjerne teksten samtidig så finner du fort sanger som betyr noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...