tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Good night, sleep tight.. Tenkte på det samme selv... *Vurdere om jeg skal legge meg* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Good night, sleep tight.. ...don't let the bedbugs bite your head clean off and shit down your neck. www.bash.org Endret 3. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 nerdVANNA, signaturen din rocker livet mitt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vanilla Coke smaker da bare bajs. har faktisk aldri smakt vanilla coke Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Da legger jeg meg. Spiller en liten "The Hives"-nattasang til meg selv, så stikker jeg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nå sitter jeg og stresser med siden min mens jeg hører på nightwish by the way: All casemodders and homepage makers: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...6&t=307288&st=0 help! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Skal tafse på deg når du sover ahpadt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Wow så det blir full storm imorgen altså. Wee hater drittvær men digger stormer og sånt. Hihihi kommer sikkert til å gå rundt skogen og håpe at en tre eller 2 blir revet overende. Yes im weird like that. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Wow så det blir full storm imorgen altså. Wee hater drittvær men digger stormer og sånt. Hihihi kommer sikkert til å gå rundt skogen og håpe at en tre eller 2 blir revet overende. Yes im weird like that. Pfft, den kommer på sør-øst, så fjellet står i veien. Endret 3. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Wow så det blir full storm imorgen altså. Wee hater drittvær men digger stormer og sånt. Hihihi kommer sikkert til å gå rundt skogen og håpe at en tre eller 2 blir revet overende. Yes im weird like that. stormer er kult! Digg å gå ute når du må streve for å holde deg på bakken. Så, da er jeg også merkelig. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vanilla Coke smaker da bare bajs. har faktisk aldri smakt vanilla coke Finnes det vanilla coke light? Og selges vanilla coke lengre? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 OKEI, trenger hjelp av musikk-eksperter, eller folk med peiling. Eller, rett og slett alle, etter nøyere ettertanke. Uansett, til spørsmålet: Vi skal presentere en sang som må bety noe. Som f.eks handler om å stå imot evt. motgang o.l. Eller en som synger om rasisme, og hvordan man skal være sterk i troen, og aldri slutte å se ned på seg selv eller noe i den duren. Skjønner dere hva jeg mener? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Åh, hva heter nå den sangen der alle artistene som betydde noe på 80-tallet var med og sang? Paul McCarthny, Michael Jackson, Stevie Wonder, osv... ARGH! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 OKEI, trenger hjelp av musikk-eksperter, eller folk med peiling. Eller, rett og slett alle, etter nøyere ettertanke. Uansett, til spørsmålet: Vi skal presentere en sang som må bety noe. Som f.eks handler om å stå imot evt. motgang o.l. Eller en som synger om rasisme, og hvordan man skal være sterk i troen, og aldri slutte å se ned på seg selv eller noe i den duren. Skjønner dere hva jeg mener? Takker på forhånd. Finnes jo mange slike sanger, 2pac har jo en del.. for å nevne rap. Bare hør på sanger du liker, les gjerne teksten samtidig så finner du fort sanger som betyr noe. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva handler så teksten om? *Sniker seg til mindre jobbing* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) I Will Survive. Bring it all back av S Club 7 (dont stop, never give up osv) Endret 3. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Da legger jeg meg. Spiller en liten "The Hives"-nattasang til meg selv, så stikker jeg. See that idiot walk *hahaha* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kvelden er tatt. God natt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Takker for all hjelp, da er leksene ferdige! Natta til de som legger seg nå, jeg blir oppe litt lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg