Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det egentlig som får folk til å dra PC-en sin med lange veier for å være på et svært LAN der det bare er bråk og styr, når man kan lage LAN med de 6-7 beste vennene sine og ha det mye fetere enn på store og problemfylte LAN? :dontgetit:

Bedre linje

Mer sosialt på færre og flere måter

Mer å laste fra folk

mer show

compo , premier

varer lenge, vekk fra mor og far

Lenke til kommentar
Hva er det egentlig som får folk til å dra PC-en sin med lange veier for å være på et svært LAN der det bare er bråk og styr, når man kan lage LAN med de 6-7 beste vennene sine og ha det mye fetere enn på store og problemfylte LAN? :dontgetit:

fordi jeg har aldri vært på et før(stor lan altså),og at jeg har ISDN,så jeg er desperat etter bredbånd(som jeg sitter med nå :) )

 

men jeg må innrømme at jeg heller ville sittet sammens med 1 eller 2 venner hjemme på et lan,hvis jeg bare har hatt adsl da.

Lenke til kommentar
Hva er det egentlig som får folk til å dra PC-en sin med lange veier for å være på et svært LAN der det bare er bråk og styr, når man kan lage LAN med de 6-7 beste vennene sine og ha det mye fetere enn på store og problemfylte LAN? :dontgetit:

Er noe med den spesielle stemningen man får på litt store lan. :)

Men har ikke noe imot mindre lan med gode kamerater, er gøy det også.

 

Til torsdag er det lan i Skien, Norvegia ( www.norvegium.no ) , skal bli gøy det.

Lenke til kommentar

/me syns synd på Fredrik.

 

Det var jo en god gjerning du holdt på å utføre, du skulle jo si til meg at jeg ikke trengte å stikke av, bilene kom ikke mot kubikkgjengen alikevell.

Er veldig kjedlig med slike skader, holdt på å kjøre i samme jævelskapet selv, opptil flere ganger...

Lenke til kommentar

er ikke vanskelig når kremidiotene som designer dritten ikke har en skrue som går mellom hele festet, sånn at der den "slutter å være inne i festet" er den maks utsatt. Det blir ikke dyrest da, kåpene koster mye, men skal sjekke prisen på dekalsett når jeg skal selge den til våren.

 

EDIT: sånn cirka som det rød på bildet ble ripene. Så ble bremsepedalen bøyd. Æsj. :p

post-63-1096837822_thumb.jpg

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...