tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er så utrolig forbanna på det stygge rattet mitt, om noen kunne være så snille å hjelpe? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=305880 Jeg er avhengig av å kunne bruke det rattet! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 HIPP HURRA! sitter på xenox rh04 nå,dritfett her. Xenox.no Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Xenox er en gjeng med hylende CS-spillere som bare tenker på seg selv.. Huff Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Xenox er en gjeng med hylende CS-spillere som bare tenker på seg selv.. Huff har du vært på xenox? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Xenox XL er bra, selvfølgelig mange "unge" deltakere, men bra crew og ting som foregikk der da jeg var der sist. I Steinkjer ja Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er jo såklart ikke bare CS, det er jo en del bra ting også.. Men hyling og skriking er noe jeg klarer meg uten.. Jeg ønsker meg et stort datatreff der folk kan oppføre seg, og være litt roligere! Har vært på noen treff med noen kompiser av meg pluss noen i den litt "eldre" garde (30-40år). Det er det som er koselig! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Steinkjer er den styggeste byen i Norge. Har aldri tatt turen på Xenox da. Orker ikke.. Holder meg til Xplore istedet! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Camron: Først skal vi røyke lakris, deretter tar vi den standarde: eple *grøss* grøss? har du prøvd vannpipe med eple-smak? mmm eple er direkte kjedelig. Selv liker jeg å blande mint med kirsebær. Fruktmix er ikke så ille den heller. Drue liker jeg ikke, banan går an. Jordbær lukter ALT for kunstig og smaker ingenting hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 blablabla Jeg liker avataren din. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Steinkjer er den styggeste byen i Norge. Har aldri tatt turen på Xenox da. Orker ikke.. Holder meg til Xplore istedet! hysj på deg. steinkjer er ikke en så bra by,men det finnes verre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvordan går det godtfolk? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Steinkjer er den styggeste byen i Norge. Har aldri tatt turen på Xenox da. Orker ikke.. Holder meg til Xplore istedet! Var på Xplore03v2, helgebillet.. Huffa huff.. Demoscenen fikk jo aldri komme til, for det var jo en haug med folk som spillte C-S, og klaget på at det faktisk var litt lyd fra scenen.. Har mareritt om det enda; "Skruuuuuuu neeeeee lyyyydnnnn! Vi spælleeee kompoooo!!!" .. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 blablabla Jeg liker avataren din. Det er Killua Zaoldyeck fra Hunter X Hunter. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hmm.. Er en CELERON på 600mhz mye dårligere en en PENTIUM på 600mhz? Kan noen si meg HVA som er så mye dårligere? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hmm.. Er en CELERON på 600mhz mye dårligere en en PENTIUM på 600mhz?Kan noen si meg HVA som er så mye dårligere? Mengden kæsj. Uansett, går og legger meg. God natt alle sammen. I morgen er det skole. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hmm.. Er en CELERON på 600mhz mye dårligere en en PENTIUM på 600mhz?Kan noen si meg HVA som er så mye dårligere? Mamma sin 800 Celeron har levd fint de 3 siste årene.... CS og mange andre spill virket fint Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Hvordan går det godtfolk? Hmm, hipp som happ. Bra dag, Brann vant, men jeg får ikke rattet mitt til å fungere. Se posten min på forrige side... Endret 3. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Var på Xplore03v2, helgebillet.. Huffa huff.. Demoscenen fikk jo aldri komme til, for det var jo en haug med folk som spillte C-S, og klaget på at det faktisk var litt lyd fra scenen.. Har mareritt om det enda; "Skruuuuuuu neeeeee lyyyydnnnn! Vi spælleeee kompoooo!!!" .. Hehe, tror deg. CS spillerne kommer en aldri unna på LAN.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jubbajubba Hehe, tror deg. CS spillerne kommer en aldri unna på LAN.. Det er det som er så synd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg