Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo såklart ikke bare CS, det er jo en del bra ting også.. Men hyling og skriking er noe jeg klarer meg uten.. Jeg ønsker meg et stort datatreff der folk kan oppføre seg, og være litt roligere! Har vært på noen treff med noen kompiser av meg pluss noen i den litt "eldre" garde (30-40år). Det er det som er koselig!

Lenke til kommentar
Camron: Først skal vi røyke lakris, deretter tar vi den standarde: eple  :love:

*grøss*

grøss? har du prøvd vannpipe med eple-smak? mmm

eple er direkte kjedelig.

 

Selv liker jeg å blande mint med kirsebær. Fruktmix er ikke så ille den heller. Drue liker jeg ikke, banan går an. Jordbær lukter ALT for kunstig og smaker ingenting hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Steinkjer er den styggeste byen i Norge. :sick: Har aldri tatt turen på Xenox da. Orker ikke.. Holder meg til Xplore istedet!

Var på Xplore03v2, helgebillet.. Huffa huff.. Demoscenen fikk jo aldri komme til, for det var jo en haug med folk som spillte C-S, og klaget på at det faktisk var litt lyd fra scenen.. Har mareritt om det enda; "Skruuuuuuu neeeeee lyyyydnnnn! Vi spælleeee kompoooo!!!" ..

 

:cry:

Lenke til kommentar
Var på Xplore03v2, helgebillet.. Huffa huff.. Demoscenen fikk jo aldri komme til, for det var jo en haug med folk som spillte C-S, og klaget på at det faktisk var litt lyd fra scenen.. Har mareritt om det enda; "Skruuuuuuu neeeeee lyyyydnnnn! Vi spælleeee kompoooo!!!" ..

 

:cry:

Hehe, tror deg. CS spillerne kommer en aldri unna på LAN..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...