Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Vannpipe med eplesmak er nyyyydelig, og morro å lure små fjorttiser til å tro det er hasj :p Derimot lakrissmak tviler jeg litt på.

 

Har skrevet 8 sider nå til fagprøven min, et rent helvete, skal egentlig bruke 3 arbeidsdager på dette, men har brukt vær dag siden torsdag, arbeidstid og kvelder på å få dette ferdig. Blir jo ferdig til i morgen, men er rimelig utslitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, digg. Nå har jeg vært ute i 7 timer og airsoftet. Fikk noen pent brukte marsjstøvler, så for første gang kunne jeg sprette rundt i myrer og dammer uten at tottelottene mine ble det grann fuktige.

 

Vi var et par-og-tyve folk, spilte blandt annet capture the flag med tre lag, og alle hadde ett flagg hver. Utrolig fett, og utrolig slitsomt.. stjele ett flagg, så måtte forsvare to flagg fra to lag som kom fra alle kanter.

 

Skal se om vi ikke kan få tak i noen overfalls-alarmer og "minelegge" flaggene til neste gang. :D

Lenke til kommentar

Fikk opplevd guttedrømmen på jobben i dag. Hvis noen har vært i Godtehuset på Tusenfryd... Så fikk jeg for kr. 50,-. En bærepose og hele butikken for meg selv... Bare stapper så mye jeg bare klarte... Så nå har jeg en enorm godtebolle stående ved pcen som jeg sliter med å spise opp :p Greit når det er siste åpningsdag på jobben... Skal bli kvitt driten :love:

Lenke til kommentar
hehe, om ikke helt enig, iallefall litt. Synes SO3 har blitt mer og mer til "Klara Klok's supportside for ungdomsjenter med dårlig selvtillitt"... hehe. Jaja. Er fint vi kan hjelpe til da.

 

:)

Tja.. majoriteten er jo gutter, og guttene virker ikke like stødige de heller, så ikke lat som det bare er klara-klok for jenter :p

Lenke til kommentar
Fikk opplevd guttedrømmen på jobben i dag. Hvis noen har vært i Godtehuset på Tusenfryd... Så fikk jeg for kr. 50,-. En bærepose og hele butikken for meg selv... Bare stapper så mye jeg bare klarte... Så nå har jeg en enorm godtebolle stående ved pcen som jeg sliter med å spise opp :p Greit når det er siste åpningsdag på jobben... Skal bli kvitt driten  :love:

*Ta en tur over til CaZpeR*

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...