Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Livet mitt er så kaos for tiden; vet såvidt hvor jeg skal gjøre av meg selv. Jeg snakket med kjæresten, and he was being a total jerk.. så jeg ringte eksen min, sendte over noen dikt og ja... jeg vet ikke hva det lille hodet mitt driver med lenger.

 

I kveld skal en kompis komme over å røyke pipe med meg som moralsk støtte. Er på vei til å fly på veggen. GJØR MER PLASS!!

Lenke til kommentar
Livet mitt er så kaos for tiden; vet såvidt hvor jeg skal gjøre av meg selv. Jeg snakket med kjæresten, and he was being a total jerk.. så jeg ringte eksen min, sendte over noen dikt og ja... jeg vet ikke hva det lille hodet mitt driver med lenger.

 

I kveld skal en kompis komme over å røyke pipe med meg som moralsk støtte. Er på vei til å fly på veggen. GJØR MER PLASS!!

hørtes dårlig ut..

 

menne, hva slags smak tar du idag da?

Lenke til kommentar
AnAnAs, er du sikker på at den nåværende typen din er noe du bør være sammen med? Hører jo støtt og altfor stadig om problemer.

Uff, jo, det er masse problemer, men de gangene vi har det fint, overdøver liksom alt det andre.

 

Camron: Først skal vi røyke lakris, deretter tar vi den standarde: eple :love:

Lenke til kommentar
Argh. Jeg hater alt dette fjortiss jentepratet.

Kan dere ikke se å finne tilbake til telefonen igjen.

Jenter burde aldri blitt sluppet løs på internett de ødelegger alt.

hehe, om ikke helt enig, iallefall litt. Synes SO3 har blitt mer og mer til "Klara Klok's supportside for ungdomsjenter med dårlig selvtillitt"... hehe. Jaja. Er fint vi kan hjelpe til da.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...