ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er sulten, kanskje jeg skal steke grandis, det gjorde jeg igår også. :\Så vil jeg så gjerne se "Nec 1770NX" i innkommende varer på Netshop. Whine litt til Øivind Dahle. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Livet mitt er så kaos for tiden; vet såvidt hvor jeg skal gjøre av meg selv. Jeg snakket med kjæresten, and he was being a total jerk.. så jeg ringte eksen min, sendte over noen dikt og ja... jeg vet ikke hva det lille hodet mitt driver med lenger. I kveld skal en kompis komme over å røyke pipe med meg som moralsk støtte. Er på vei til å fly på veggen. GJØR MER PLASS!! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Livet mitt er så kaos for tiden; vet såvidt hvor jeg skal gjøre av meg selv. Jeg snakket med kjæresten, and he was being a total jerk.. så jeg ringte eksen min, sendte over noen dikt og ja... jeg vet ikke hva det lille hodet mitt driver med lenger. I kveld skal en kompis komme over å røyke pipe med meg som moralsk støtte. Er på vei til å fly på veggen. GJØR MER PLASS!! hørtes dårlig ut.. menne, hva slags smak tar du idag da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 AnAnAs, er du sikker på at den nåværende typen din er noe du bør være sammen med? Hører jo støtt og altfor stadig om problemer. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 AnAnAs, er du sikker på at den nåværende typen din er noe du bør være sammen med? Hører jo støtt og altfor stadig om problemer. Uff, jo, det er masse problemer, men de gangene vi har det fint, overdøver liksom alt det andre. Camron: Først skal vi røyke lakris, deretter tar vi den standarde: eple Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 AnAnAs, ich forstår. Meeeen, man kan da ha det koselig hele tiden med andre? eller? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 anette er flink jente Hvorfor? Thea: Det hørtes ikke bra ut det med typen din, men hva er det dere krangler om hele tiden? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Argh. Jeg hater alt dette fjortiss jentepratet. Kan dere ikke se å finne tilbake til telefonen igjen. Jenter burde aldri blitt sluppet løs på internett de ødelegger alt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Camron: Først skal vi røyke lakris, deretter tar vi den standarde: eple mmmmmmmmmmmmmmm.....eplee Dikky: Er du jøde? Endret 3. oktober 2004 av Camron Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jenter burde aldri blitt sluppet løs på internett de ødelegger alt. Mye det samme som stort sett alle personer på 14 år og under... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Men du er nok ikke gravid bare fordi du er kvalm en dag... Neida. Hehe.. Men når hu nettopp har hatt seg , og er kvalm like etter på, så var det første som slo meg. Gravid Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hallo alle sammen. endelig hjemme igjen. Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hallo alle sammen. endelig hjemme igjen. Har jeg gått glipp av noe? Hvor har du værdt? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 på hyttetur på hovden... lå for det meste å sov da. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Camron: Først skal vi røyke lakris, deretter tar vi den standarde: eple *grøss* Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Camron: Først skal vi røyke lakris, deretter tar vi den standarde: eple *grøss* grøss? har du prøvd vannpipe med eple-smak? mmm Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Argh. Jeg hater alt dette fjortiss jentepratet.Kan dere ikke se å finne tilbake til telefonen igjen. Jenter burde aldri blitt sluppet løs på internett de ødelegger alt. hehe, om ikke helt enig, iallefall litt. Synes SO3 har blitt mer og mer til "Klara Klok's supportside for ungdomsjenter med dårlig selvtillitt"... hehe. Jaja. Er fint vi kan hjelpe til da. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 anette er flink jente Hvorfor? Thea: Det hørtes ikke bra ut det med typen din, men hva er det dere krangler om hele tiden? Er du ikke flink da? Tenkte nå helst på RHCP. Har hørt på dem siden jeg var liten snørrvalp Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 SO3 har blitt mer og mer til "Klara Klok's supportside for ungdomsjenter med dårlig selvtillitt"... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hehe, om ikke helt enig, iallefall litt. Synes SO3 har blitt mer og mer til "Klara Klok's supportside for ungdomsjenter med dårlig selvtillitt"... hehe. Jaja. Er fint vi kan hjelpe til da. Bra sagt. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg