Goophy Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Høy smileyfaktor i nickene der, ja. Bruker selv dMSN, java, men fortsatt überbra. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 glad jeg ikke har smilies i kontaktlista.. fint når ma har kamerater som heter: .....(B)(B)(B)......Petter..(B)(B)......(B) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Man laster altså ikke ned MSN 7.0... Prøver dMSN jeg, Goophy. EDIT: dMSN var ikke dumt, gitt. Endret 3. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 http://n3sport.no/03/search.asp?result=tru...ameSearch=S%F8k Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Da er jeg oppstått og klar til en ny dag med å være omringet av fjortiser som spiller CS. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Skjønner IKKE pointet med smiley's i nicket på MSN.. Er så uendelig unødvendig! Dessuten folk som skriver masse unødvendig drit i nicket som alle egentlig driter i .. ordtak og sånt Og HVERTFALL når den teksten er skrevet med "sToRe oG sMå bOkStAvEr" og inneholder ca 1000 smiley's.. HYL Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Sant...DrX, legg til flere bilder i bodybuilder-tråden din da! lenge siden sist Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hehe, ok Bra noen gidder å følge med! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Og hvis det er flere skrive feil enn det er ord. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) skrivefeil mener du? 10hi. Endret 3. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hehe, ok Bra noen gidder å følge med! jeg går hvertfall alltid innom, selv om jeg ikke poster noe Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 skrivefeil mener du? Her har du et eksempel. Det taler for seg selv. sånn nå har jeg moddet ferdig pcen min håper jeg ikke må bruke mer penger på den på en liten stund hehe spørs om jeg klarer det d Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 er det en som har det søppelet der i nicket sitt? Han har sikkert satt inn to katoder, hvorav en ble ødelagt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Den MSN'en var skikkelig fjortis og ekkel. Jeg sto opp nå jeg. Er dritkvalm og skjønner ikke hvorfor. Prøvde å spise noe, men det gikk ikke. Så da drikker jeg Cola og ser hvordan det går. Snart skal jeg formatere pcen helt selv... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Den MSN'en var skikkelig fjortis og ekkel. Jeg sto opp nå jeg. Er dritkvalm og skjønner ikke hvorfor. Gravid? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det lønner seg aldri å være kanin... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Den MSN'en var skikkelig fjortis og ekkel. Jeg sto opp nå jeg. Er dritkvalm og skjønner ikke hvorfor. Gravid? Ikke si sånt da. Du gjør meg nervøs Neida, tror nok ikke jeg er det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Den MSN'en var skikkelig fjortis og ekkel. Jeg sto opp nå jeg. Er dritkvalm og skjønner ikke hvorfor. Gravid? Ikke si sånt da. Du gjør meg nervøs Fikk ikke du deg no for litt siden a? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Fikk ikke du deg no for litt siden a? Trenger ikke bli gravid fordi man får seg noe, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg