Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Akkurat ja....liten smarting du.. Kan ikke du begynne på starten for meg da? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Weeee...Jeg må sitte her i hele dag og lage en presentasjon om grafisk design...aner ikke hvor jeg skal begynne.... Tja, grafisk design startet på 400tallet da huleboere begynnte å tagge på huleveggene sine...osv Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 *"kjøpe" Radiohead - OK Computer* Bra for deg. Knallbra CD. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Launch gjorde det bra i historietimene, ser jeg Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva betyr "ffs"? Bare tenk på noen banneord som begynner på f og s Hikst, så lenge fikk jeg "sove" si det da,jeg vil vite det jeg også! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 For faen svarte f.eks, men moderatorer liker ikke sånnt her så bruker forkortelser Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 B|Real, rett opp den ryggen! Yeeehaw, ferie jeg. *"kjøpe" Radiohead - OK Computer* Når du står i rett så skal du stå som om noen har trødd en stor påle opp i ræva de og videre opp. Så rett skal du være... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Eller som folk sier "For fuck's sake" Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) B|Real, Ubarbert feil antrekk kombinasjon med magen og ræva ut og beina i kryss og sneipen i kjeften, da har du god holdning klager de så rop STFU tilbake Endret 3. oktober 2004 av Launch Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Eh, okeeey. Jeg må få i meg noe menneskemat. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Mornings Det utrykket kan du stappe langt opp i ræva de!Fan ta millitæret Du er så søt når du er sint, b-real Joda, men bare HATER det uttrykket. Er så jævlig artig å høre på hver ENESTE jævla øvelse Baka Ehm, hvor får man kjøpt brytere og kabelsko på en søndag tro? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 bjaa, hvorfor skal du gjøre det akuratt idag? Blir vel til at du får montert lykta og så reiser du på glattkjøringa, tryner og ødelegger lykta. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 bjaa, hvorfor skal du gjøre det akuratt idag? Blir vel til at du får montert lykta og så reiser du på glattkjøringa, tryner og ødelegger lykta. Jeg tryna ikke igår, så da tryner jeg ikke idag Håper den er bedre i mørket enn den gamle lykta mi hvertfall, skal montere den etter jeg har spist frokost, tenker jeg. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Slik ser det ut: edit: Altså MSN Messenger 7.. Endret 3. oktober 2004 av razh0r Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Slik ser det ut: Likte ikke at man fikk med smilies i kontaktlista, blir bare enda mer fjortiss enn det msn allerede er... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 jeg er glad jeg fjernet Messenger 7.0. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 man er en smule fjortiss hvis man går på Rosenborg ser jeg Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Bruk Gaim! Det er veldig rent og fint + det støtter bilder. Genialt! Også har det masse ekstra funksjoner som logging, se om folk virkelig er borte når de har away status, timestamp +++++ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 man er en smule fjortiss hvis man går på Rosenborg ser jeg Mulig det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg