Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! am home! desverre uten et kvinnfolk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Kordan går det med trynet haddis? Du fortalte ikke ka som skjedde igår. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Kordan går det med trynet haddis? Du fortalte ikke ka som skjedde igår. Bahha...tryne mitt er det fint med.. Vi havnet i sloss kamp igjen i kveld da Bortsett fra en liten hoven kjeve så er jeg ok... Kompisen min fikk leppe sprekt i 2 Yeah Yeah...skal man ha det gøy så skal man ha det gøy.. Dessuten HATER jeg å sloss EDIT: sier bare god natt jeg Endret 3. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Igjen?? Ka.....?? Du glemte å fortelle korfor du slåss igår OG idag. hmm..... har på følelsen.... yup! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hvordan er det mulig at jeg ikke før nå har innsett hvor flink Tor Endresen virkelig er? All right! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Stønn, får ffs ikke sove Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Pyy. Ahh kom til sesong 5 (sopranos) og så nettopp ferdig episode5. God damn it!! Fy pokker!! Mye som skjer her nå. Ahh ta en røyke pause og se en eller 2-3 episoder til. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Faen... Kl. er nå 07.08. Skal på jobb og rusen har enda ikke lagt seg... jaja.... Sier bare lykke til til meg i dag. Jobber ffs på Tusenfryd :!: Dette kan bli spennende.... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ja da var vi oppe... ansiktet mitt---------------> Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Oppe? Jaja shrug: Men eg legger meg. God natt. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hehe, SnowDOG_ trenger terapi... Legg deg tidligere, mahn!!! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Velg og vrak... UrbanDictionary.com sier: Acronym for, for fuck's sake. Sikkert flere betydninger ogsaa... Endret 3. oktober 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 huff en lang kjedelig dag foran seg uten noe som helst å gjøre Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva betyr "ffs"? Bare tenk på noen banneord som begynner på f og s Hikst, så lenge fikk jeg "sove" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Igjen?? Ka.....?? Du glemte å fortelle korfor du slåss igår OG idag. hmm..... har på følelsen.... yup! På fredag dreiv meg å en kompis å leke sloss litt, så kommer det en tulling bort....*pow* I går var det bare for å hjelpe en venn Happy? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Og så var det og pakke. Yahoo! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 B|Real, rett opp den ryggen! Yeeehaw, ferie jeg. *"kjøpe" Radiohead - OK Computer* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Weeee... Jeg må sitte her i hele dag og lage en presentasjon om grafisk design...aner ikke hvor jeg skal begynne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg