Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 The smake is like the bake Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dimmu Borgir - Burn in hell er jo genial. Bare så ufattelig synd at det er Twisted Sister som har orginalen...... Det visste jeg ikke.. haha...n000b loll omg..r00lz000r... *leke fredrikrb* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 The smake is like the bake Ah, var det jeg først skulle si, men tok det på norsk alikevel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 B|Real, jeg er da ikke sånn jeg. Jeg går 118% inn for å være koselig og søt. *wink* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 B|Real, jeg er da ikke sånn jeg. Jeg går 118% inn for å være koselig og søt. *wink* Nei, hvis du sier det så Og du vet hva folk sier om de som gir mere en 100% av sin innsats? (svaret) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Var ikke uten grunn jeg valgte 118% Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Var ikke uten grunn jeg valgte 118% That's my boy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En så fin kveld ble så grundig ødlagt nå. ARRRGGHH!!! Fy pokker så forbanna eg er. Har ikke spist en dritt i nesten hele dag så har eg vært på kino og sett AVP som forøvrig var drittrå. Anyways kommer hjem så har den he*** hund ødlagt de nye skoene mine og greier. Arrgh greit min feil. Vel så går eg ut så klarer hunden å hoppe på meg i gledes rus og den nye genseren blir drittent. Greit.... så når eg var kommet her så tok eg ut en ristorante pizza og legger den med bordet mens eg kommer inn her og skal sjekke noe så går den helsikens hund bort og spiser halve pizzaen som har klarte å få ned fra bordet. FYPOKKER det var rett før eg smelte til han. Rett før!! den fantes ingen emoticons som klarer å utrykke det eg føler nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Uh...rolig nå mario... Er bare en hund.... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Du bør nok trene han mer opp mens han enda er i ung alder. Bikkja vil ikke noe vondt, han er bare et dumt dyr. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Seff slår eg han ikke. Men det koker og da frister det selvom eg ikke gjør det. Han er desverre kommet i trass alderen. Han gjør jo ikke sånn til vanlig. Bare idag. Edit: Anyways..... ka skjer?? Hmm tror eg skal se om det er noe annet spiselig å lage så er det film eller noe. Endret 3. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Iiik. Jeg sovnet, og kjæresten vekket meg nå. *spiser gjendekjeks* Skal være oppe en stund..sånn bare for å teste hvordan livet til snowdog_ er Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ananas: Livet om natten er/kan være spennende i begynnelsen men så blir det kjedelig. Så faller den over til en vond rutine. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Får ikke sove nå uansett. I morgen skal jeg til kirken med typen, og etter kirken skal vi på kino. Hvilken film vet vi ikke enda. Akkurat nå har jeg lyst på salte dødehoder, melkepletter og dundersalt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 forklarte en venninne bruken av leetspeak, og dette ble resultatet: :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Damit...så mye klokka ble *sette alarm på 1100 og ta kveldsrøyken og legge seg* Natt folks. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ehh. Javel. ikke vær så tørr Det var morro! Cathrine, som det er snakk om her er forresten sinnsykt pen, så det var spesielt morro å lage seg et bilde av henne som nerd :!: Endret 3. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg