Fredrik Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Hihi Men, jeg vil egentlig hete Fredrik "ååååh, jeg skulle ønske jeg var som han der. jeg *peke*" Risanger Busk. EDIT: cumma Endret 2. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Finns dårlig vær, og dårlig klær Det utrykket kan du stappe langt opp i ræva de! Fan ta millitæret Jeg fikk ikke lov til å dra på fest av typen min. Så nå skal han ta taxi hjem fordi han ikke stoler på at jeg blir hjemme. Jeg klarer fint å være hjemme en lørdagsvkeld jeg, har jo poppet popcorn og alt. Litt av en "type" du har... jeg vil også trøstespise, skal vi trøstespise oss store sammen, Goophy? Haha! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Gikk tom for ting å trøstespise på. Kjipt. *Lage en brødskive* B|Real, var ikke militæret noe moro alikevel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Gikk tom for ting å trøstespise på.Kjipt. *Lage en brødskive* B|Real, var ikke militæret noe moro alikevel? Joda, men bare HATER det uttrykket. Er så jævlig artig å høre på hver ENESTE jævla øvelse Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 *høre på Rammstein - Amerika* Den er sykt nice!!! *Glede seg sykt til Rammstein konsert på Oslo spektrum* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 *høre på Rammstein - Amerika* Den er sykt nice!!! *Glede seg sykt til Rammstein konsert på Oslo spektrum* Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 "Det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Rammstein med Amour Amour er forresten like digg.. Digger Rammstein !! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Rammstein er så oppskrytt. Gi meg Dimmu Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Rammstein er så oppskrytt.Gi meg Dimmu Agreed Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Bambee 4 laif dah folx! I'm a cowgirl Bang di dom bang I'm a cowgirl Bang di dom bang!!!! Endret 3. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) hyyyl ! Verre musikk (?) enn Dimmu finnes knapt.. Alt som heter hardrock/satanrock er så JÆVLIG stygt.. ikke faen om det er musikk.. Vill meningsløs skriking i mic'en kombinert med minst like ville trommer.. Ok, nå vet jeg at dimmu faktisk har ganske avanserte tekster (Og har et PAR sanger som går an å høre på), men det som er verre enn Dimmu kan gå og legge seg.. Endret 3. oktober 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det er så utrolig meningsløst å diskutere hvilken musikk som er bra/dårlig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dimmu Borgir - Burn in hell er jo genial. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hyyyl ! Verre musikk (?) enn Dimmu finnes knapt.. Alt som heter hardrock/satanrock er så JÆVLIG stygt.. ikke faen om det er musikk.. Vill meningsløs skriking i mic'en kombinert med en minst like ville trommer.. Ok, nå vet jeg at dimmu faktisk har ganske avanserte tekster (Og har et PAR sanger som går an å høre på), men det som er verre enn Dimmu kan gå og legge seg.. En smily for å oppsummere hele det innlegget: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dimmu Borgir - Burn in hell er jo genial. Bare så ufattelig synd at det er Twisted Sister som har orginalen...... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Godt smaken er som baken :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dr. X overtar for psilo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dimmu Borgir - Burn in hell er jo genial. Bare så ufattelig synd at det er Twisted Sister som har orginalen...... Det visste jeg ikke.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Dr. X overtar for psilo hmm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg